۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حدادعادل; خبرهای خوبی از دیدارهای اصولگرایی خواهیم داشت/ آقاتهرانی; ارجاع اختلافات به سه فقیه در اصولگرایان جزء مسلمات است
کد خبر: ۱۱۵۱۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

چگونگی وحدت اصولگرایان

حدادعادل; خبرهای خوبی از دیدارهای اصولگرایی خواهیم داشت/ آقاتهرانی; ارجاع اختلافات به سه فقیه در اصولگرایان جزء مسلمات است

دبیرکل جبهه پایداری از بررسی روش کار، شروع و چگونگی وحدت اصولگرایان در نشست مشترک با حدادعادل خبر داد.

حدادعادل; خبرهای خوبی از دیدارهای اصولگرایی خواهیم داشت/ آقاتهرانی; ارجاع اختلافات به سه فقیه در اصولگرایان جزء مسلمات است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری از دیدار با غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه جلسات وحدت اصولگرایان خبر داد.

آقاتهرانی درباره جزئیات این نشست اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که وحدت را به گونه‌ای پیش ببریم که یک حرف بزنیم و اختلافی نباشد و در صورت وجود اختلاف نیز باید روی «نظر سه فقیه»‌ اجماع شود.

دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: نظر سه‌فقیه برای حل اختلاف است و اول اصولگرایان باید روی اصول، وحدت کنند که البته وحدت دارند و یکسال است جلسات مشترک سه ضلع برگزار می‌شود.

وی با یادآوری این نکته که در جلسات دیگر هم دوستان دیگری مثل آقایان تقوی، باهنر و حداد شرکت داشتند، گفت:‌ این جزء مسلمات این جلسات سه‌ضلع بوده و این نظر جا افتاده که هرجا دوستان دچار اختلاف شوند، آن قسمت را به فقهای ثلاث ارجاع می‌دهند و حرف آنها فصل‌الخطاب بوده و کسی روی حرف آنها، حرفی نمی‌زند.

آقاتهرانی با بیان اینکه دیگر کسی بر روی مدل جلسات سه‌ضلع بحث نمی‌کند و این موضوع تمام شده است،‌ یادآور شد: در این جلسه درباره شکل، شروع و تکنیک کار و وحدت و اینکه چگونه پیش برویم بحث کردیم از این رو در این زمینه این اصل پذیرفته شده و حرفی نیست.

برپایه این خبر غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره دیدار خود با دبیرکل جبهه پایداری در راستای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: ما همیشه با یکدیگر در مجلس دیدار می‌کنیم؛ این دیدارها جدید نیست و دائمی است و ان‌شاالله به نتیجه می‌رسد و اگر زمان بگذرد خبرهای خوبی در این باره خواهیم داشت.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان