۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین خریداران علاوه بر ۲۰ درصد مبلغ خودرو چه هزینه ای باید بپردازند؟
کد خبر: ۱۱۵۱۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طرح تحویل به موقع خودرو

خریداران علاوه بر ۲۰ درصد مبلغ خودرو چه هزینه ای باید بپردازند؟

معاون بازار یابی و فروش سایپا گفت: متقاضیان باید علاوه بر ۲۰ درصد مبلغ خودرو هزینه دیگری هم بپردازند که از ۲۵۰ هزار تومان تا ۸۸۰ هزار تومان متغیر است و به مبلغ وام بستگی دارد.

خریداران علاوه بر ۲۰ درصد مبلغ خودرو چه هزینه ای باید بپردازند؟
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، رضا تقی زاده معاون بازار یابی و فروش سایپا با بیان اینکه یکی از فاکتورهای قابل ارزیابی در این طرح تحویل به موقع خودرو و برنامه ریزی مناسب در تحویل آن می‌باشد تصریح کرد: به دلیل تقاضای بالا و محدودیت ظرفیت تولید برخی خودروها تحویل آنها به ماه‌های بعد موکول خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت ارزش افزوده توسط مشتری گفت: مشتریان در این فروش از خدمات تسهیلات بهره‌مند می‌شوند و طبق الزام قانون باید از سود آن ارزش افزوده پرداخت کند.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک واسطه عمل می‌کنیم و این مبلغ را از متقاضی دریافت و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز می‌کنیم.

معاون بازار یابی و فروش سایپا در پاسخ به این سوال که مردم علاوه بر پرداخت بیست درصد مبلغ خودرو چه مقدار دیگری باید پرداخت کنند گفت: این مقدار به مبلغ وام بستگی دارد زیرا وام از شش میلیون تومان تا 25 میلیون تومان است و این مبلغ نیز از 250 هزار تومان تا 880 هزار تومان متغیر خواهد بود.
وی در خصوص وجود آمارهای متفاوت از شرکت افراد در این طرح و وجود شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر بازار گرمی شرکت‌های خودروساز برای تشویق بیشتر مردم گفت: شفافیت آمار و امکان نمایش آنلاین آن در سیستم،امکان قابلیت ارائه اطلاعات شرکت به صورت داشبورد مدیریت در اتاق مدیران و همچنین اعتبار سنجی و ثبت توسط بانک مرکزی این شایعات را به طور کامل منتفی می‌کند.

تقی‌زاده با بیان اینکه 4 بانک سپه، صادرات، تجارت و ملت با ما همکاری می‌کنند بیان کرد: نیازی نیست که متقاضیان به بانک مراجعه کنند و تنها چک‌های دریافتی از متقاضیان را بانک‌ها به صورت دین تنزیل می‌کند.

وی به بیان اینکه این چک‌ها قراردادی است که تحت نظارت بانک مرکزی و وزارت صنعت با مجوز هیئت دولت صادر شده است ادامه داد: اگر متقاضیان نتوانند چک‌های خود را پاس کنند بانک آن چک را مصطرب می‌کند و وجه آن را از حساب ما برمی‌دارد.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان