۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امیری; زور دارد کسی که سه روز است به استقلال آمده به من امر و نهی کند
کد خبر: ۱۱۵۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معینی بگوید کدام بازیکن ۱۰ بند در قراردادش دارد

امیری; زور دارد کسی که سه روز است به استقلال آمده به من امر و نهی کند

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: وقتی افرادی که سه روز است وارد باشگاه استقلال شده‌اند به من که ۲۰ سال است حضور دارم امر و نهی می‌کنند، زور دارد.

 امیری; زور دارد کسی که سه روز است به استقلال آمده به من امر و نهی کند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، بهرام امیری به عنوان فردی که همراه علی نظری جویباری در فصل‌ نقل‌وانتقالات برای استقلال فعالیت می‌کرد، به یکباره در ماه‌‌های اخیر در باشگاه استقلال فعالیتش کمتر شد و دیگر در باشگاه استقلال حضور نیافت. مسعود معینی عضو هیئت مدیره استقلال نیز گفته که در برخی از قراردادهای بازیکنان استقلال بیش از 10 بند وجود دارد و مشخص نیست که امیری کجاست. امیری در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اتفاقات اخیر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

شما دیگر در باشگاه استقلال فعالیت نمی‌کنید؟

خیر، دیگر به باشگاه استقلال نمی‌روم.

استعفا داده‌اید یا برکنار شده‌اید؟

نه استعفا داده‌ام نه برکنار شده‌ام و بهرام افشارزاده هم لطف کرده و فردی را جایگزین من نکرده است. مسائلی به وجود آمد که ترجیح دادم دیگر در باشگاه استقلال نباشم.

 چه مسائلی؟

بهتر است همه چیز را نگویم. مشکلی با باشگاه استقلال ندارم چون استقلالی‌ هستیم اما برخی جاها احساس کردم جایگاهم حفظ نمی‌شود و موقعیت بد می‌شود. وقتی افرادی که 3 روز است وارد باشگاه استقلال شده‌اند به من که 20 سال است حضور دارم، امر و نهی کنند، زور دارد.

مسعود معینی گفته که قرارداد برخی از بازیکنان 10 بند دارد. چنین قراردادی با بازیکنان بسته شده است؟

ایشان قرارداد یک بازیکن را نشان دهند که 10 بند داشته باشد. در خاطرم نیست که چنین قراردادی بسته شده باشد، ضمن اینکه هر بندی در قرارداد نمی‌تواند بد باشد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان