۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین قدردانی خانواده شهیدپورمراد از مردم ولایتمدار استان قزوین
کد خبر: ۱۱۵۱۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی خانواده شهیدپورمراد از مردم ولایتمدار استان قزوین

خانواده شهیدپورمراد، اولین شهید مدافع حرم استان با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم ولایتمدار استان قزوین در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید قدردانی کردند.

قدردانی خانواده شهیدپورمراد از مردم ولایتمدار استان قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر   صبح قزوین ،  در پی برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافعین حرم وگرامیداشت یاد و خاطره شهید رسول پور مراد خانواده این شهید بزرگوار با صدور بیانیه ای قدردانی خود را از اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم تشییع این شهید سرافراز و انعکاس برنامه‌های این شهید در خبرگزاری ‌ها و مطبوعات استان و همچنین از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:

مایه بسی افتخار و مباهات است که رسول عزیز ما شهید مدافع حرم اهل بیت شده و ما به عنوان خانواده و بستگان این شهید اعلام می‌کنیم که حاضریم خود و سایر جوانان خود را نیز در راه خدا و دفاع از حریم حضرات ائمه معصومین (ع) قربانی نماییم.
در ادامه این بیانیه آمده است: خانواده شهدا خود را از انقلاب شکوهمند اسلامی طلبکار ندانسته و از مسئولین و خدمت گذاران جز حفظ حرمت خون شهدا انتظاری ندارند و تنها انتظار این است که به این مردم لایق و حق شناس خدمت بی‌منت کنند و از حکومت دینی که حاصل جانفشانی‌های هزاران شهید و میراث ارزنده امام (ره) است پاسداری کرده وگوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای باشند و مراقب نفوذ دشمنان خارجی و فتنه‌های بدخواهان انقلاب باشند.
این بیانیه می‌افزاید: وقتی کسی در اوج زندگی و موقعیت شغلی، لذت و عافیت را با معرفت و با درک شرایط زمان رها و با خدا معامله کرده والی الله هجرت و در دیار غربت شجاعانه به جهاد فی سبیل الله می‌پردازد و از حرم اهل بیت دفاع نموده و عاشقانه به شهادت می‌رسد او نه به حزب و گروه خاصی تعلق دارد و نه حتی به خانواده خود بلکه او سرباز ولایت است و فدایی دین.
این بیانیه با اشاره به بازگشت شهیدان علوی و طیبی به استان ادامه می‌دهد: باید از این فرصت استفاده کرد و به مقام شامخ دو شهید عرشی دوران دفاع مقدس سرداران رشید اسلام علوی و طیبی که تازه تفحص و شناسایی شدند ادای احترام نمود و به خانواده محترم این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
در پایان این بیانیه ضمن قدردانی از حضور همه اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و دیگر مجالس این شهید بزرگوار در استان آمده است:
باید از همه اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان قزوین که پیکر مطهر این شهید بزرگوار را با دستان با محبت عزاداران حسینی در شهرهای قزوین، تاکستان، شال و شهرک مدرس تشییع و در کنار عموی شهیدش ولی الله پور مراد تدفین کردند تشکر و سپاس داریم.
همچنین از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار قزوین، دانشگاه‌های استان، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادهای نمایندگی ولی فقیه در ادارت استان، مدیریت و طلاب مدارس علمیه قزوین، صدا و سیمای مرکز قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، هیات‌های مذهبی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و بویین زهرا، مردم متدین شهرک مدرس، ائمه جمعه وجماعات استان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
همچنین از همه اصحاب رسانه استان، خبرگزاری ‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های اطلاع رسانی بویژه از صدا و سیمای مرکز قزوین به خاطر انعکاس خوب و مطلوب برنامه‌های این شهید بزرگوار در بخش‌های مختلف خبر و تولید این شبکه استانی قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان