۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بدهکاری جایگاه دار دلیل تعطیلی تنها جایگاه سوخت درون شهری در تاکستان
کد خبر: ۱۱۵۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گزارشی از تعطیلی جایگاه سوخت در فصا سرما

بدهکاری جایگاه دار دلیل تعطیلی تنها جایگاه سوخت درون شهری در تاکستان

دلیل تعطیلی تنها جایگاه سوخت درون شهری تاکستان که موجب نارضایتی شهروندان و تاکسی داران شده است، بدهکاری جایگاه دار تاکستانی به شرکت نفت اعلام شد.

بدهکاری جایگاه دار دلیل تعطیلی تنها جایگاه سوخت درون شهری در تاکستان
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، ،تعطیلی تنها جایگاه سوخت درون شهری در تاکستان موج نارضایتی شهروندان و به ویژه رانندگان تاکسی های درون شهری و برون شهری را به همراه داشته است و رانندگان مجبور به خروج از شهر برای پرکردن مخزن سوخت خودروی خویس هستند.
با تعطیل شدن تنها جایگاه سوخت مرکز شهر تاکستان اگر به جایگاه های سوخت برون شهری مراجعه کنیم، با صف طولانی خودروها مواجه می شویم که در میان آن ها، تعداد زیادی تاکسی زرد هم به چشم می خورد.
یکی از رانندگان تاکسی درون شهری تاکستان می گوید: مدت زیادی است که برای سوخت گیری خودرو در این جایگاه در نوبت هستم و به دلیل اینکه تعداد زیادی از همکاران ما در صف های طولانی بنزین منتظر هستند، باعث می شود سرویس دهی به مردم در تاکستان با مشکل رو به رو باشد.


تنها جایگاه سوخت درون شهری تاکستان که با گذشت بیش از دوماه همچنان در تعطیلی به سر می برد. طبق گفته افراد مطلع دلیل تعطیلی این جایگاه بدهکاری این مرکز به شرکت نفت است که تا کنون شخصی موفق به خرید این مکان نشده و مردم همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.
رحمانی جایگاه دار مرکز شهر که در چهارراه بانک ملی واقع شده حاضر به مصاحبه نشد و یکی از عوامل این جایگاه گفت: نبود تعامل مناسب و کارآمد میان شرکت نفت و صاحبان جایگاه سوخت در شهرستان تاکستان باعث افزایش بدهی جایگاه دار و تعطیلی جایگاه شده است.
با توجه به اینکه این جایگاه تنها جایگاه درون شهری است و با شروع فصل سرما و استفاده زیاد شهروندان بخصوص دانش آموزان و دانشجویان از خودروهای عمومی به همین دلیل مسئولان باید در پی برطرف کردن این مشکلات باشند و نگذارند این گونه مسائل و مشکلات برای شهروندان ایجاد شود و تنها راه حل این مشکل این است که امتیاز جایگاه هایی که بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت نکرده اند به اشخاص واجد شرایط واگذار شود.


یکی از رانندگان تاکسی می گوید: دو ماهی است که با برای سوخت به جایگاه سوخت در مسیر کمربندی و سه راهی شامی شاپ مراجعه کنیم که هم مسیر طولانی است و همچنین به دلیل نداشتن دور برگردان خطرناک است.


آن‌طور که اعلام شده علت تعطیلی جایگاه‌ عرضه سوخت، بدهی بالای این جایگاه به شرکت نفت است که تعطیلی این جایگاه‌ سوخت منجر به شکل‌گیری ازدحام و تجمعات گسترده وسایل نقلیه شخصی و عمومی درجایگاه های سوخت دیگر شده و اسباب ناراحتی و اتلاف وقت شهروندان را فراهم کرده است.
با گذشت دو ماه هنوز این تعطیلی ادامه دارد و مردم تاکستان به خصوص رانندگان تاکسی خواستار برطرف شدن مشکل مردم و رانندگان وسایط نقلیه شخصی و عمومی این شهر به بهترین نحو ممکن هستند.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان