۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۷۰ نوبت شیر در سال تحصیلی جاری بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود
کد خبر: ۱۱۵۰۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:

۷۰ نوبت شیر در سال تحصیلی جاری بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با سیاست گذاری‌های وزارت آموزش و پرورش امیدواریم تا پایان سال تحصیلی جاری (اردیبهشت۹۵) ۷۰ نوبت شیر بین مدارس توزیع شود.

۷۰ نوبت شیر در سال تحصیلی جاری بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی سمیعی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم نمادین توزیع شیر رایگان دانش‌آموزی گفت: امسال بالغ بر 6 میلیارد و دویست میلیون تومان برای خرید و توزیع شیر دانش‌آموزان استان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: جامعه هدف استان قزوین برای توزیع شیر مدارس 225 هزار نفر می‌باشد که تمام مدارس استان را شامل می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان خاطرنشان کرد: توزیع شیر رایگان از 16 آبان ماه در مدارس استان آغاز شده است و تا پایان اسفندماه سال جاری 50 نوبت شیر به تعداد 11 میلیون و پانصد هزار عدد شیر بین مدارس توزیع می‌گردد.
مرتضی سمیعی تصریح کرد: با سیاست گذاری‌های وزارت آموزش و پرورش امیدواریم تا پایان سال تحصیلی جاری (اردیبهشت95) 70 نوبت شیر بین مدارس توزیع شود.
این مقام مسئول تأکید کرد: این طرح در مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، مدارس استثنایی، مراکز تحت پوشش بهزیستی، خوابگاه‌های شبانه روزی و معلمان و عوامل این مراکز را اجرا می‌شود.
گفتنی است در این مراسم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش، نمایندگانی از استانداری، دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل استاندارد، رییس سازمان دانش آموزی استان، مسئول ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش، مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین و جمعی از کارشناسان حضور داشتند.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان