۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وام ۸۰ میلیونی مسکن ۲۰ هزار متقاضی پیدا کرد
کد خبر: ۱۱۵۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جزئیات سپرده‌گذاری مسکن اولی‌ها

وام ۸۰ میلیونی مسکن ۲۰ هزار متقاضی پیدا کرد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از سپرده‌گذاری بیش از ۳ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال توسط ۲۰ هزار و ۳۰۸ نفر در صندوق پس انداز مسکن یکم برای دریافت وام خرید مسکن خبر داد.

 وام ۸۰ میلیونی مسکن ۲۰ هزار متقاضی پیدا کرد
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، حامد مظاهریان در خصوص آخرین آمار و اطلاعات از صندوق پس انداز مسکن یکم، گفت: آخرین آمار از صندوق پس انداز مسکن یکم حاکی از آن است که تاکنون ۲۰ هزار و ۳۰۸ مورد سپرده گذاری در این صندوق برای دریافت وام خرید مسکن ۸۰ میلیون تومانی انجام شده است.

وی بابیان اینکه مبلغ این سپرده گذاری بیش از ۳ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال است، افزود: با حذف برخی شرایط در پرداخت تسهیلات این صندوق، پیش بینی می‌شود که استقبال از این تسهیلات افزایش پیدا کند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در ابتدا برای صندوق پس انداز مسکن یکم، یک تامین اعتباری پیش بینی شده بود اما فرآیند تعداد متقاضیان این سطح را پر نمی‌کرد، اظهار داشت: بنابراین برخی شروط از شرایط لازم دریافت این وام حذف شد تا استقبال بیشتری از این وام انجام گیرد.

مظاهریان با بیان اینکه بانک مرکزی برای اینکه این امکان تسهیلاتی اجرا شود، برخی شرایط را حذف کرد، افزود: این اقدام در راستای افزایش تعداد متقاضیان انجام شده است تا تعداد بیشتری مشمول دریافت این وام شوند.

براساس این گزارش، شرط استعلام فرم «ج» همسر متقاضی، شرط تاهل و شرط حداکثر ۳ سال عمر واحد مسکونی و تبدیل آن به حداکثر ۱۵ سال عمر واحد از شرایط دریافت وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن حذف شده است.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان