۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین شرایط دریافت وام ۲۵ میلیونی خودرو + لیست نمایندگی های مجاز فروش در قزوین
کد خبر: ۱۱۵۰۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام ۲۵ میلیونی خودرو + لیست نمایندگی های مجاز فروش در قزوین

خرید خودرو داخلی با وام ۲۵ میلیونی طرحی است که از روز دوشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

شرایط دریافت وام ۲۵ میلیونی خودرو + لیست نمایندگی های مجاز فروش در قزوین
به گزارش خبرنگار اقتصادی  صبح قزوین ، اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی از ساعات ابتدایی صبح دوشنبه در نمایندگی‌های مجاز خودروسازان داخلی آغاز شد.
متقاضی خرید خودرو ۲۰ درصد قیمت محصول تا سقف ۲۵ میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت و اینترنتی به حساب ایران خودرو واریز می‌کند و ۸۰ درصد باقیمانده، وام خواهد بود که متقاضی خودرو متناسب با تعداد چک صادره در اقساط ۳ و ۴ ماهه نسبت به خرید خودرو اقدام می‌کند.
هر متقاضی با یک کد ملی، امکان یک ثبت نام را دارد که توسط بانک مرکزی رصد می‌شود و هر شخص فقط برای یک نفر می‌تواند چک ضمانت بدهد؛ متقاضیان لازم است هنگام مراجعه به نمایندگی‌های مجاز علاوه بر چک، اصل کپی شناسنامه و کارت ملی را نیز باید به همراه داشته باشند.
لیست قیمت بخشی از خودروها به شرح زیر است:

ابتدا قرار بود که دوره بازپرداخت وام‌های ۲۵ میلیون تومانی، ۷ ساله و با نرخ بهره ۱۶ درصد باشد.
در عین حال، تا قبل از روز اجرا قرار بر این بود که دوره بازپرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو، ۴ تا ۷ ساله باشد اما از صبح دوشنبه که مردم برای ثبت نام و آگاهی از شرایط فروش خودروها با این وام، به نمایندگی‌ها مراجعه کردند، ناگهان متوجه شدند که دوره بازپرداخت طرح، به جای اینکه ۴ تا ۷ ساله باشد، به یک تا ۴ ساله تغییر یافته است.
به همین تناسب، میزان اقساط و نحوه دریافت چک‌ها هم متفاوت شده و بازپرداخت این وام ۲۵ میلیون تومانی، بهره ۱۶ درصد نخواهد داشت بلکه بهره‌ها، مرکب و با توجه به شرایط بازپرداخت متفاوت است؛ به این معنا که اگر فردی از این تسهیلات استفاده کرده و اقساط آن را ماه به ماه تسویه کند، مشمول دریافت وام با بهره ۱۶ درصدی خواهد شد، در غیر این صورت باید منتظر اعمال بهره مرکب توسط مجریان باشد.
در فرم‌هایی که در اختیار مشتری به تناسب نوع خودروی انتخابی‌اش قرار می‌گیرد، مدت زمان بازپرداخت ۱۲ تا ۴۸ ماهه طراحی شده، ضمن اینکه خودروسازان دریافت چک از مشتریان را به دوره های ۴ ماهه تغییر داده‌اند.
متقاضیان پس از تکمیل مراحل ثبت نام حداکثر در یک دوره زمانی یکماهه خودرو را تحویل خواهند گرفت.

لیست نمایندگی‌های مجاز فروش خودرو در قزوین به شرح زیر است:

























دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان