۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال قطعی است
کد خبر: ۱۱۵۰۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

داورزنی:

حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال قطعی است

رییس فدراسیون والیبال گفت: حضور خوان سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال به عنوان کمک مربی قطعی است.

حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال قطعی است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمدرضا داورزنی امروز ( چهارشنبه ) با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: دو گزینه (آناستازی و لوزانو) برای هدایت تیم ملی والیبال در نظر داریم که در مدت دو روز آینده در باره آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی هم اکنون در لهستان حضور دارند، گفت: آنان با لوزانو و مدیر برنامه های آناستازی گفت وگو کردند و در تمرین تیم لوزانو نیز شرکت کردند. پس از بازگشت و ارایه گزارش آنها ، در مورد این دو سرمربی تصمیم گیری خواهد شد که یکی از آنان هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده گیرد ولی حضور خوان سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال به عنوان کمک مربی قطعی است..
خوان سیچلو در زمانی که خولیو ولاسکو هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشت، مربی تیم ایران بود.
وی در دو سال گذشته هدایت تیم ملی والیبال قطر را بر عهده داشت که کسب عنوان چهارمی قطر در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در سال 2015 از جمله موفقیت های این مربی محسوب می شود. قطر برای نخستین بار در جایگاه چهارم آسیا قرار گرفت.
آندره آناستازی که یکی از گزینه های هدایت تیم ملی والیبال ایران است، با تیم ملی والیبال لهستان عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی 2011، مدال برنز لیگ جهانی 2011 و قهرمانی لیگ جهانی 2012 را به دست آورده است.
آنستازی 56 ساله در هشتم اکتبر سال 1960 در شهر پوگیو روسکو ایتالیا به دنیا آمد و از 17 سالگی ورزش والیبال را به عنوان یک بازیکن خوب در تیم های برتر باشگاهی ایتالیا آغاز کرد.
رائول لوزانو از سال 1974 کار خود را با هدایت تیم جوانان استودیانتس دلا پلاتا آغاز کرد. وی پس از هدایت چند تیم دیگر در سال 1983 سرمربیگری تیم فرو کرریل را برعهده گرفت و توانتست این تیم را به قهرمانی لیگ سری آ آرژانتین، جام متروپولیتن و چلنج کاپ اروپا سال 87-1986 برساند.
لوزانو بعد از ورود به ایتالیا بعد از چند سال در سال 1991 سرمربی گونزاگا میلان شد و با این تیم به افتخارات بزرگی از جمله قهرمانی جام باشگاه های جهان 1992، قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال اروپا 93-1992 و یک نایب قهرمانی سوپر جام ایتالیا رسید.
لوزانو از سال 1994 تا 1996 سرمربی تیم ملی اسپانیا شد و مدال نقره مسابقات یونیورسیاد در ژاپن را به دست آورد. در سال 1997 به لوبه بانکا پیوست و مدال برنز مقام سومی چلنج کاپ اروپا را برای این تیم به ارمغان آورد. در سال 2000 با تیم پالرمو به قهرمانی سوپر جام ایتالیا دست یافت. وی در همین سال بار دیگر سرمربی تیم ملی اسپانیا شد.
لوزانو در سال ۲۰۰۶ لهستان را به مدال نقره قهرمانی جهان رسانید در المپیک 2005 نیز لهستان با هدایت او به مقام پنجم اکتفا کرد، همچنین دو مقام چهارمی لیگ جهانی از دیگر دست آوردهای لهستان در زمان مربیگری او بود.
رائول لوزانو در سال ۲۰۰۹ هدایت تیم ملی والیبال آلمان را برعهده گرفت و تا سال ۲۰۱۱ نیز سرمربی ژرمن ها بود. لوزانو با هدایت خود آلمان را قهرمان لیگ والیبال اروپا ۲۰۰۹ کرد. وی در سال ۲۰۱۵ سرمربی تیم چارنی رادوم لهستان شد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان