۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نگران ورود افراد فتنه‌گر و غیرصلاحیت‌دار به مجلس هستیم/ اجماع اصولگراهای استان حتمی است
کد خبر: ۱۱۵۰۳۸ نویسنده: محمدحسین شفیعی‌ها تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین:

نگران ورود افراد فتنه‌گر و غیرصلاحیت‌دار به مجلس هستیم/ اجماع اصولگراهای استان حتمی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین اجماع اصولگراهای استان را امری حتمی دانست و گفت: ما نگران ورود افراد فتنه‌گر و غیرصلاحیت‌دار به مجلس با هدف آسیب زدن به نظام هستیم.

 نگران ورود افراد فتنه‌گر و غیرصلاحیت‌دار به مجلس هستیم/ اجماع اصولگراهای استان حتمی است
محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره برنامه این حزب برای انتخابات سال جاری اظهار کرد: در چندین ماه گذشته جلساتی برای دستیابی به اجماع بین گروه‌های مختلف اصولگرا در استان صورت گرفت البته این جلسات در ماه‌های آتی نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه معتقدم اصولگراها برای انتخابات مجلس به اجماع می‌رسند، اذعان کرد: با توجه به وضعیت امروز کشور اتفاق نظر و اتحاد ضروری است و هم اکنون این تحاد بین گروه‌های اصولگرای استان وجود دارد.

این کارشناس سیاسی افزود: یکی از علل به تاخیر افتادن برنامه‌های حزب عدم انصراف چهره‌های شاخص استان برای کاندیداتوری انتخابات بود و ما باید تا ثبت نام عمومی در آذرماه منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: مجموعه اصولگراها یعنی حزب پایداری، ایثارگرایان و حزب موتلفه در استان برای رسیدن به اجماع لازم در حال رایزنی هستند.

شفیعی‌ها با بیان اینکه از اظهارات اصلاح طلبان درباره شکاف بین اصولگراها هیچ نگرانی نداریم، ابراز کرد: زیرا در کار سیاسی رقیب قصد ایجاد خلاء و آسیب به جناح مقابل را دارد و در عالم سیاست تضعیف رقیب امری طبیعی است.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر تجربه ثابت کرده است که اصلاح طلبان همیشه سود خود را از اختلاف افکنی بین اصوالگرایان به دست آورده‌اند.

فرد خاصی را برای حمایت از سوی حزب موتلفه مدنظر نداریم

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین عنوان کرد: در کلان کشور هم مشاهده شده که از سوی اصلاح طلبان افراطی راست و دروغ ادغام شده تا در ذهن اصولگراها ایجاد شک کنند.

وی افزود: انتخابات سال 92 تجربه خوبی برای نیروهای اصولگرا بود تا از تکثر و تنوع طلبی دوری کنند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: ما نگران ورود افراد فتنه‌گر و غیرصلاحیت‌دار به مجلس با هدف آسیب زدن به نظام هستیم؛ زیرا دشمن پس از مسئله برجام به فرموده رهبری به دنبال نفوذ همه جانبه در کشور است.

وی ادامه داد: آروزی امروز استکبار جهانی حضور نیروهای حامی آنها در مجلس برای تسلط روی مسائل کلان کشور است.

شفیعی‌ها گفت: با توجه به شرایط حساس امروز کشور اصولگرایان به دنبال تصاحب سهمی برای خودشان نیستند و مجموعه کشور نیز تحت یک اجماع قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: امروز دیگر فضای سال 92 حاکم نیست ما در آن سال اشتباه کردیم؛ اما امروز پس از 2 سال فضای جدی‌تری به وجود آمده و لزوم اتحاد اصولگرایان بیشتر از انتخابات گذشته احساس می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین با بیان اینکه فرد خاصی را برای حمایت از سوی حزب موتلفه مدنظر نداریم، بیان کرد: با توجه به امکان ثبت نام‌ جدید افراد شاخص تا آذرماه به بررسی گزینه‌های احتمالی ادامه می‌دهیم.

وی همچنین درباره انتخابات خبرگان رهبری گفت: این انتخابات متفاوت از انتخابات مجلس است در انتخابات مجلس نظردهی برعهده احزاب استان است؛ اما در خبرگان رهبری اتفاق نظر اصولگرایان برعهده جامعه مدرسین قم و جامعه روحانیت مبارز تهران خواهد بود و همه گروه‌ها گزینه‌های پیشنهادی آنها را می‌پذیرند.

شفیعی‌ها در پایان گفت: در انتخابات مجلس خبرگان هر گزینه‌ای که جامعتین معرفی کنند مورد پذیرش همه گروه‌های اصولگرا قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان