۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حذف‌شدگان یارانه در مرز ۳میلیون/به حساب بانکی سرک نکشیدیم
کد خبر: ۱۱۵۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

حذف‌شدگان یارانه در مرز ۳میلیون/به حساب بانکی سرک نکشیدیم

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طبق قانون مجلس باید حدود ۶میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی حذف شوند گفت: در حال حاضر تعداد حذف شدگان از یارانه نقدی به مرز ۳ میلیون نفر نزدیک شده است.

حذف‌شدگان یارانه در مرز ۳میلیون/به حساب بانکی سرک نکشیدیم
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، علی ربیعی درباره تعداد حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی گفت:ما می خواهیم به تکلیف قانونی که مجلس برای دولت در نظر گرفته، برسیم. طبق قانون مجلس حدود 6 میلیون نفر باید از دریافت یارانه حذف شوند.

وی در پاسخ به اینکه تایید می کنید که تاکنون 3میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شده اند افزود: نه این میزان 3میلیون نیست. بین 2میلیون نفر تا 3میلیون نفر است. تعدادی نسبت به حذف یارانه اعتراض کرده بودند که یارانه ها پس از بررسی وصل شده است. برخی نیز پس از اعتراض به آنها ثابت شد که دارای اموالی که ما بررسی کرده بودیم هستند به همین دلیل یارانشان وصل نشد.

ربیعی با اشاره به اینکه از طریق پایگاه‌ها به فعالیت‌های اقتصادی دسترسی داریم، اما به حسا‌ب‌های بانکی سرک نکشیدیم گفت: تعداد افراد حذف شده از یارانه همچنان در مرز نزدیک به 3میلیون نفر است.

حذف یارانه نقدی پُردرآمدها که در سال جاری بر اساس قانون مصوب مجلس با سرعت بیشتری اجرایی شده است، بر اساس اطلاع از وزارت تعاون، کار و رفاه تا11 آبان ماه سال94 تعداد حذف شدگان به مرز 3 میلیون نفر رسیده بود.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان