۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مدیر امور سینمایی استان; اکران انیمیشن "شاهزاده روم" در سینما بهمن
کد خبر: ۱۱۵۰۰۹ نویسنده: اسکندر نادری پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کاروان "شاهزاده روم" به قزوین رسید

مدیر امور سینمایی استان; اکران انیمیشن "شاهزاده روم" در سینما بهمن

مدیر امور سینمایی استان گفت: اکران فیلم سینمایی "شاهزاده روم" با موضوع زندگی مادر امام زمان(عج) از ۱۳ آبان ماه همزمان با سینماهای کشور در سینمای بهمن استان آغاز شده است.

مدیر امور سینمایی استان; اکران انیمیشن "شاهزاده روم" در سینما بهمن
اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، درباره اکران انیمیشن شاهزاده روم در استان قزوین اظهار کرد: انیمیشن "شاهزاده روم" اثری فاخر در عرصه انیمیشن سازی کشور است که ساخت و اکران آن گامی مثبت در این عرصه به شما می‌رود.

وی در ادامه افزود: این انیمیشن علاوه بر اکران در تهران و استان‌های کشور در لبنان، عراق و کویت نیز اکران شده است و به واسطه اینکه اثری فاخر در حوزه پویانمایی داخلی به شمار می‌رود، توانسته مورد استقبال مخاطبان در سنین مختلف قرار بگیرد.

این مسئول با اشاره به فروش قابل توجه انیمیشن "شاهزاده روم" در مدت کوتاه اکران آن اذعان کرد: اکران این فیلم سینمایی با موضوع زندگی مادر امام زمان(عج) از 13 آبان ماه همزمان با سینماهای کشور در سینمای بهمن استان آغاز شده است.

وی ابراز کرد: تمام عوامل ساخت این انیمیشن سینمایی ایرانی هستند و چون با تکنیک سه بُعدی ساخته شده و با نگاه خیر و شر و صحنه‌های اکشن همراه است توانسته مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار ‌بگیرد.

پیش بینی ما فروش بالای انیمیشن "شاهزاده روم" در قزوین است

نادری پور بیان کرد: اکران این انیمیشن در روزهای آغازین در سه سکانس پایانی روز یعنی ساعات 16، 18 و 20 بود اما پس از شروع تبلیغات در سطح استان در سانس‌های 12، 14، 16، 18 و 20 نیز اکران داریم.

وی یادآور شد: مدت نمایش این انیمیشن 75 دقیقه است و در سالن دوم سینما بهمن استان هر روز اکران صورت می‌گیرد.

مدیر سینما بهمن استان قزوین تصریح کرد: انیمیشن "شاهزاده روم" در استان‌های دیگر فروش خوبی داشته و پیش بینی ما هم فروش بالای این فیلم در قزوین است؛ همچنین مدارس مختلف قزوین سانس‌های مختلف را برای حضور دانش آموزان خود رزرو می‌کنند.

وی در پایان گفت: این انیمیشن سینمایی تا زمانی که مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد روی پرده سینما اکران می‌شود.
انتهای پیام/2002






دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان