۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ادامه بارش‌ها تا بعدازظهر روز چهارشنبه در قزوین
کد خبر: ۱۱۵۰۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان در مصاحبه با صبح قزوین مطرح کرد

ادامه بارش‌ها تا بعدازظهر روز چهارشنبه در قزوین

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد جوی پایدار خواهیم بود.

ادامه بارش‌ها تا بعدازظهر روز چهارشنبه در قزوین
مریم بهروزی، کارشناس اداره هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، درباره وضعیت جوی استان در هفته جاری اظهار کرد: روز گذشته(دوشنبه) در استان بارش باران شدید به همراه رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات هوای مه آلود را شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: امروز( سه شنبه) نیز بارش باران به همراه وزش شدید باد پیش بینی می‌شود و در ارتفاعات علاوه بر هوای مه آلود شاهد بارش برف نیز خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه تا بعدازظهر روز چهارشنبه بارش‌ها ادامه دارد، اذعان کرد: در روز چهارشنبه نیز هوای استان ابری است و در برخی از ساعات بارش باران همراه وزش باد پیش بینی می‌شود و از بعدازظهر همین روز شاهد کاهش ابرهای باران زا هستیم.

وی بیان کرد: از بعدازظهر روز چهارشنبه سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد جوی پایدار خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: از نظر وضعیت دما با گذر این سامانه از هوای استان، شاهد کاهش دما در استان و بارش برف در مناطق مرتفع و کوهستانی هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: طی روزهای گذشته اداره هواشناسی استان نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق استان به سازمان‌ها هشدار داده است و در این هفته با وزش بادهای شدید، احتمال خسارت وجود دارد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان