۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مجوزی برای راه‌اندازی انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران در دانشگاه امام صادر نمی‌شود
کد خبر: ۱۱۵۰۰۵ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مجوزی برای راه‌اندازی انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران در دانشگاه امام صادر نمی‌شود

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مجوزی برای راه اندازی و فعالیت انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) صادر نشده است.

مجوزی برای راه‌اندازی انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران در دانشگاه امام صادر نمی‌شود
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، با اشاره به وقوع برخی از جنجال‌های سیاسی در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در روزهای گذشته اظهار کرد: یکی از نقاط ضعفی که مانع شتاب رشد علمی در دانشگاه‌های استان شده سیاسی بازی است.

وی در ادامه افزود: در دولت یازدهم که با نام اعتدال مسیر برای ورود بسیاری از اساتید مسئله‌دار و فتنه گر به دانشگاه‌ها باز شد دانشجویان به ابزاری در دست این اساتید برای دستیابی به مقاصد سیاسی‌شان تبدیل شدند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: در روزهای گذشته که انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران فعالیت خود را در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین آغاز کرده است به جای انجام فعالیت‌های علمی و سیاسی سازنده و به دور از فتنه‌گری و ایجاد آشوب شاهد موضع گیری و نصب تصاویر فتنه گران در این انجمن بودیم.

وی تصریح کرد: این چند روز که فعالیت اساتید فتنه‌گر با نام فریبنده «ترقی‌خواه» آغاز شده این انجمن همچنان مجوز نگرفته‌ است و رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین اعلام کرده که از ارائه مجوز به این انجمن جلوگیری می‌کند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: عده‌ای افراطی در دانشگاه امام خمینی(ره) به دنبال زنده کردن فتنه سال 88 هستند و با در پیش داشتن دو انتخابات مهم در سال جاری قصد متشنج کردن فضای سیاسی استان را دارند.

وی در ادامه یادآور شد: با مسئولین این دانشگاه درباره اتفاقات روزهای اخیر صحبت صورت گرفت و تاکید شد تا ریاست دانشگاه نظارت جدی‌تری روی فعالیت انجمن‌های جدید داشته باشد.

حسینی در پایان تصریح کرد: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) باید با مدیریت قویتر خود فضای دانشگاه را به سمت رشد و توسعه علمی در کنار نشاط سیاسی سوق دهد و نباید فضای دانشگاه اینگونه متشنج شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان