۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آقای روحانی ! حمله به رسانه ها چاره کار نیست/به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشید
کد خبر: ۱۱۴۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا:

آقای روحانی ! حمله به رسانه ها چاره کار نیست/به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشید

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا تأکید کرد: نکته مشهود، عصبانیت خاص در سخنان رییس جمهور بود که نشأت گرفته از جای دیگر است و ربطی به فضای رسانه ها نداشت چراکه در فضای رسانه باید با ادبیات رسانه صحبت کرد.

آقای روحانی ! حمله به رسانه ها چاره کار نیست/به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشید
به گزارش صبح قزوین ، مقداد ذکی زاده مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در رابطه با سخنان رییس جمهور در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: رییس جمهور در سخنان روز گذشته خود خیلی بر اخلاق مداری و اینکه رسانه باید امید و نشاط را به مردم جامعه منتقل کند و باعث یاس و نومیدی آنها نشود، تاکید داشت.



ادعای خزانه خالی و خراب بودن وضع کشور ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کند


وی افزود: سوالی که اینجا پیش می آید این است که نومیدی را چه کسی در جامعه ترویج می کند، اگر نگاهی بر سخنان روحانی قبل و بعد از انتخابات داشته باشیم می بینیم زمانیکه وی حرف از خزانه خالی و وضع خراب مملکت می زد و یا زمانیکه می گفت حداقل ۲۰سال طول می کشد تا به دوران قبل از ۸ سال گذشته برگردیم این حرفها نشان دهنده این است که نومیدی از جای دیگر به جامعه تزریق می شود.



عصبانیت خاص رئیس جمهور نشأت گرفته از جای دیگری است

ذکی زاده با بیان اینکه توپ را به زمین رسانه ها انداختن یک جور بی انصافی و فرافکنی است ، ادامه داد: نکته مشهود، عصبانیت خاص در سخنان رییس جمهور بود که نشأت گرفته از جای دیگر است و ربطی به فضای رسانه ها نداشت چراکه در فضای رسانه باید با ادبیات رسانه صحبت کرد.



دولت پلیس آشکار است و رسما برخورد قهری می کند

این کارشناس ارشد مسائل رسانه ضمن بیان اینکه بر خلاف سخنان رییس جمهور که خیلی تاکید داشت فضا نباید امنیتی و پلیس مخفی باشد خودشان فضا را خیلی پلیسی کرده اند،گفت: در مقابل ادعای پلیس مخفی بودن رسانه ها به قول رییس جمهورباید به این نکته اشاره کرد که اگر برخی رسانه‌ها پلیس مخفی هستند دولت پلیس آشکار است و رسما برخورد قهری می کند و به جرم تیتر زدن در رابطه با آل سعود که دشمنی اش با ملت و کشور ایران آشکار و مبرهن است ، به یک رسانه تذکر می دهند و آن را توقیف می کنند.



مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا تاکید کرد: هییت نظارت بر مطبوعات هفته ای نیست که رسانه های منتقد و اصول گرا را از نوازش خود محروم کند و شاهد هستیم که تمام پرونده های ارجاعی به دادگاه ،رسانه های منتقد دولت هستند که به بهانه انتقاد از دولت دادگاهی می شوند و از آن طرف با برخی رسانه ها که به مقدسات اعم از امام حسین (ع) و شهدای غواص توهین می کنند هیچ برخوردی نمی‌شود و حتی این موضوع بارها پیگیری شد ولی هییت نظارت همیشه بررسی را موکول به آینده کرد؛نمی‌دانم این آینده چرا نرسیده است؛ به هر صورت لازم است روحانی این موارد را ببیند.



اطرافیان روحانی اطلاعات غلط به وی می دهند

وی با بیان اینکه اطرافیان و بولتن نویسان رئیس جمهور اطلاعات غلط به وی می دهند، تصریح کرد: به رییس جمهور توصیه می کنیم تجدید نظری در اطرافیان خود داشته باشند و خود نیز تحقیقی داشته باشد و به این اطلاعات بسنده نکند چراکه رسانه ای ها بواسطه کارشان از اخبار زودتر مطلع می شوند که این امری طبیعی است و اینکه روحانی دلخوری از جایی دیگر خود را سر رسانه ها در آورد کار درستی نیست.


ذکی زاده گفت: رییس جمهور باید سعه صدر و تحمل نقد بالایی داشته باشد چراکه وی ادعای نقد پذیری را بارها مطرح کرده اما شاهدیم در دولتی که ادعای نقد پذیری می کند ابلاغیه های متعددی برای محدودیت در فعالیت رسانه ها به آن‌ها ابلاغ شده است که از جمله آن می توان به ابلاغیه در مورد کرسنت و سایر موارد اشاره کرد.


مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی دانا خاطر نشان کرد: بهتر است رییس جمهور بجای اعتراض به رسانه های منتقد دولت به اجرای وعده هایش بپردازد چرا که مردم بعد از برجام منتظر گشایش اقتصادی هستند و چنانچه که وعده داده بود مشکلات اقتصادی را زودتر حل کند؛ البته قرار بود مشکلات در ۱۰۰ روز حل شود ولی الان بیشتر از دوسال گذشته و هنوز مشکلی حل نشده است.

ذکی زاده گفت: ظاهرا رئیس جمهور تصمیمی برای حل مشکلات اقتصادی مردم ندارد و به همین دلیل به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به حاشیه میزند؛این نوع رفتار کردن نوعی فرا فکنی برای فرار از چاره‌اندیشی جهت حل مشکلات اقتصادی است که نشان از عدم توانایی دولت مردان در حل مسائل اقتصادی دارد.


انتهای پیام/

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان