۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تمدید بیش از ۱۰۰مجوز تاکسی گردشی در مهرماه
کد خبر: ۱۱۴۹۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد

تمدید بیش از ۱۰۰مجوز تاکسی گردشی در مهرماه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۱۰۶ مجوز تاکسی گردشی با استفاده از نرم‌افزار جدید تاکسیرانی در مهر ماه سال جاری تمدید شد.

 تمدید بیش از ۱۰۰مجوز تاکسی گردشی در مهرماه
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: از زمان بهره برداری از نرم افزار تاکسیرانی تمدید و صدور مجوزها و پروانه های تاکسی های تحت نظارت این سازمان از طریق این نرم افزار انجام می شود.
وی عنوان کرد: براین اساس در مهر ماه سال جاری 99 پروانه تاکسی گردشی با استفاده از نرم‌افزار جدید تاکسیرانی تمدید شده است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین صدور 16پروانه تاکسی گردشی و صدور 14 مجوز تاکسی گردشی نیز در مهرماه سال جاری انجام شده است.
دریندی زاده با اشاره به صدور و تمدید مجوز و پروانه در حوزه فعالیت شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) گفت: در مهرماه سال جاری 92 مجوز تاکسی آژانسی و 86 پروانه تاکسی آژانسی تمدید شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 14 پروانه تاکسی آژانسی و 6 مجوز تاکسی آژانسی نیز برای متقاضیان دریافت مجوز و پروانه تاکسی آژانسی صادر شده است.
دربندی زاده یادآور شد: نرم‌افزار جدید تاکسیرانی قابلیت‌های زیادی دارد که با ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌توان از تمام این قابلیت‌ها بهره‌مند شد.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان