۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نقش موثر هیئت‌های مذهبی در دعوت مردم برای شرکت در انتخابات سال جاری
کد خبر: ۱۱۴۹۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز تاکید کرد

نقش موثر هیئت‌های مذهبی در دعوت مردم برای شرکت در انتخابات سال جاری

فرماندار شهرستان البرز از نقش هیئت‌های مذهبی و معتمدین محلی در دعوت به حضور گسترده مردم در انتخابات پرشور و قانون مدار سال جاری به عنوان عاملی موثر یاد کرد.

نقش موثر هیئت‌های مذهبی در دعوت مردم برای شرکت در انتخابات سال جاری
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز در جلسه هیئت‌های مذهبی شهرستان که با حضور امام جمعه الوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مداحان شهرستان در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اذعان کرد: دشمنان ایران برای از بین بردن، شبیه سازی و انحراف الگوهای اسلامی تمام تلاش خود را می‌کنند چون از توانایی جوانان ایرانی با افکار ناب اسلامی بیم دارند.
وی با اشاره به مطالعه گسترده فرقه‌های التقاطی بر روی سبک زندگی ایرانی _ اسلامی گفت: نباید از اهداف اصلی نظام و اسلام دور شد، فلذا توسل به ائمه اطهار از مهمترین راه‌هایی است که جوانان را از این انحرافات دور می‌کند..
این مسئول ادامه داد: در انجام کلیه امور نباید از شناخت مسائل غافل نشویم زیرا شناخت بنیان برنامه ریزی درست است.
حسن پور ابراز کرد: شیعیان الگوهای کامل انسانی همچون حضرت ابا عبدالله(ع ) دارند که در فقه، فلسفه، شجاعت روشنگری‌هایش الگو و راه گشا است.
فرماندار شهرستان البرز در ادامه این جلسه ضمن دعوت از کلیه اقشار جامعه به حضور در انتخابات پرشور با رعایت الزامات قانونی و در خور شهروندان ایرانی که در جامعه اسلامی زندگی می‌کنند از نقش موثر هیئت‌های مذهبی در دعوت به حضور گسترده مردم در این واقعه مهم در اسفند ماه سال جاری یاد کرد و از برگزاری با شکوه مراسم عزای حسینی در شهرستان از ایشان تقدیر کرد.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان