۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هدف از بازرسی بهبود و بهینه کردن اقدامات و انجام ماموریت هاست
کد خبر: ۱۱۴۹۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف قزوین :

هدف از بازرسی بهبود و بهینه کردن اقدامات و انجام ماموریت هاست

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درآغاز بازرسی از طرح های توسعه امامزادگان استان قزوین گفت : هدف از بازرسی بهبود و بهینه کردن اقدامات و انجام ماموریت هاست .

هدف از بازرسی بهبود و بهینه کردن اقدامات و انجام ماموریت هاست
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، درآغاز بازرسی از طرح های توسعه امامزادگان استان قزوین با اشاره به اهمیت بازرسی گفت : بازرسی عیون و دیدبان اوقاف وامور خیریه است .

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی در مورد هدف از این بازدیدها را علاوه برعرض خداقوت و تشکر از تلاش های مدیران و امناء محترم بقاع متبرکه و متولیان موقوفات این منطقه مشاهده رشد پروژه های عمرانی و فعالیت های فرهنگی اعلام نمود و اظهار داشت: یکی از اهداف این بازدیدها عرض خداقوت و تشکر از تلاش های مدیران و امناء محترم بقاع متبرکه بوده و دیگری مشاهده روند پیشرفت فعالیت های عمرانی و فرهنگی انجام گرفته در سطح امامزادگان از نزدیک و لمس نمودن مشکلات و موانع مردم و امناء محترم در راستای عمران و آبادنی و فعالیت های فرهنگی در سطح امامزادگان استان می باشد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه اظهار داشت: علاوه بر اهداف فوق یکی از اهداف این بازدیدها مشاهده امامزادگان استان از نزدیک این می باشد که با اشرافیت کامل آماری و اطلاعاتی و با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود منطقه در مورد فعالیت های آتی عمرانی و فرهنگی برنامه ریزی می نمائیم.

شایان ذکر است طبق برنامه اعلام شده بازرسی ، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین طی روز 17 آبان ماه طرح های توسعه و بازسازی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) باراجین و چناسک و همچنین امامزاده اباذر (ع) روستای دربند مورد بازرسی و بازدید قرار گرفت.

بازدید و بازرسی از طرح های توسعه امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین
علی عظیمی کارشناس مسئول بازرسی و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از بازدید و بازرسی طرح های توسعه امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین خبر داد.

عظیمی کارشناس مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل سرما و به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران و مسافران محترم در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه و بازدید و بازرسی از امامزادگان و بقاع متبرکه در حال بازسازی و توسعه و روند اجرایی این فعالیت ها است.

وی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این طرح در قالب چند تیم نظارتی و بازرسی با حضور ریاست اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه کارشناس مسئولین بازرسی ، روابط عمومی و مدیر کل محترم اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین مورد بازدید برگزار می‌شود.

شایان ذکر است طبق برنامه اعلام شده بازرسی ، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین طی روز 17 آبان ماه طرح های توسعه و بازسازی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) باراجین و چناسک و همچنین امامزاده اباذر (ع) روستای دربند مورد بازرسی و بازدید قرار می گیرد.


انتهای پیام/7008

منبع: اوقاف قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان