۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بدهکارنفتی; وزارت نفت شماره حساب اشتباه داده است / زنگنه; حرف های چرند زیاد می زنند
کد خبر: ۱۱۴۹۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر نفت:

بدهکارنفتی; وزارت نفت شماره حساب اشتباه داده است / زنگنه; حرف های چرند زیاد می زنند

وزیر نفت در خصوص ادعای بدهکار نفتی در مورد شماره حساب اشتباه گفته شده اظهار داشت: این حرف‌ها چرندیات است که زیاد زده می‌شود.

بدهکارنفتی; وزارت نفت شماره حساب اشتباه داده است / زنگنه; حرف های چرند زیاد می زنند
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، بیژن زنگنه وزیر نفت در رابطه با بدهکار متهم نفتی گفت: تا به این لحظه متهم نفتی ریالی به حساب شرکت نفت پرداخت نکرده است باید از خودش بپرسیم که از روی چه حساب و کتابی عنوان می‌کند که پولی به حساب شرکت ملی نفت ایران واریز می‌کنند.

وی همچنین در خصوص موضوع مافیای نفتی در صنعت نفت گفت: من در این زمینه چیزی را مطرح نکرده‌ام بعضی از افراد بر اساس عملکردشان پرونده آنها در دادگاه پیگیری می‌شود ولی در خصوص فساد مالی در نفت صحبت‌های زیادی کردند و پای این موضوع هستند و در این زمینه هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنیم امیدواریم که رسانه‌ها ما در مبارزه با فساد همراهی نمایند و اجازه ندهند آدم‌هایی که اموال بیت‌المال را برده‌اند بتوانند اقدامات خودشان را رفع و رجوع کنند و کارهای خلافی راکه کرده‌اند پوشش دهند.

وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه بدهکار نفتی گفته که وزارت نفت شماره حساب اشتباه داده است گفت: حرف‌های آنها چرندیات است که زیاد می‌زنند به هر حال ما شاکی هستیم و از شکایت‌مان دفاع می‌کنیم و نمایندگان ما هم اکنون در دادگاه این موضوع را بررسی می‌کنند.

زنگنه در خصوص‌های زمین‌های بدهکار نفتی در فرشته اظهار داشت: ایشان زمین و اموالی را خریده و از قبل داشته و فعلا به ما وکالت داد‌ه‌اند که تحت تملک وزارت نفت باشد که آنها را بفروشیم و هنوز چیزی را نفروخته‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پول‌های نفت کجاست، گفت: من هم در این خصوص اطلاعاتی ندارم.

زنگنه در رابطه با بدهی 5.8 میلیارد یورویی این بدهکار نفتی گفت: ما هم اکنون این موضوع را پیگیری می‌کنیم و حرف‌هایی که این متهم عنوان می‌کند که ما در تاجیکستان و مالزی سرمایه داریم این طور نبوده است و شرکت ملی نفت از سال‌های قبل از این دولت میعانات گازی را به یک شرکت دولتی در امارات فروخته و این پول‌ها به دلیل تحریم بلوکه هستند مانند پول‌هایی که وزارت نفت در ژاپن و هند دارد بنابراین وزارت نفت از اوایل اردیبهشت ماه روشی را انتخاب کرد که پول را قبل از تحویل محموله دریافت نماید.

وی همچنین در پایان در خصوص افزایش سقف تولید نفت ایران در اوپک گفت: ما هم اکنون منتظر لغو کامل تحریم‌ها هستیم که تولیدمان را افزایش دهیم.


انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان