۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۹۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین خبر داد.

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: این دوره از مسابقات در تاریخ 27 و 28 آبان‌ماه با حضور 306 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم افتتاحیه این مسابقات، ساعت 9 صبح بیست و هفتم آبان ماه در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: در هر یک از بخش‌های حفظ کل، 5، 10و 20 جزء قرآن کریم، 18 نفر از برادران و 18 نفر از خواهران در مقطع بزرگسالان به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند.
وی با اشاره به مجموع شرکت کنندگان حاضر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم گفت: در مجموع 162 نفر برادر و 144 نفر خواهر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم حضور دارند.
نوروزی در خصوص تعداد شرکت کنندگان در سایر رشته‌های قرآنی بیان کرد: در رشته تحقیق 18 نفر خواهر و 18 برادر، ترتیل 18 خواهر و 18 برادر، معارف قرآنی 36 نفر برادر و خواهر ، اذان 18 نفر برادر، دعاخوانی 12 نفر برادر و 14 نفر خواهر به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.
گفتنی است این مسابقات در مرحله شهرستانی، مهر ماه سال جاری در 5 شهرستان قزوین، البرز، تاکستان، آبیک و بویین‌زهرا برگزار شد که برگزیدگان در مرحله استانی در تاریخ 27 و 28 آبان ماه به رقابت با هم خواهند پرداخت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان