۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجتماع‌بزرگ اربعین‌حسینی، ضربه‌ای به داعش و رژیم‌صهیونیستی
کد خبر: ۱۱۴۹۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه تاکستان تاکید گرد

اجتماع‌بزرگ اربعین‌حسینی، ضربه‌ای به داعش و رژیم‌صهیونیستی

امام جمعه تاکستان گفت: اجتماع بزرگ مردم در اربعین حسینی ضربه‌ای به داعش و رژیم صهیونیستی زد در این اجتماع مردم از اقصی نقاط دنیا حضور داشتند و عاشقانه به سوی معشوق خود شتافته بودند تا به اهل بیت(ع) عرض ارادت کنند

اجتماع‌بزرگ اربعین‌حسینی، ضربه‌ای به داعش و رژیم‌صهیونیستی
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ مردم در اربعین حسینی ضربه‌ای به داعش و رژیم صهیونیستی زد تصریح کرد: در این اجتماع مردم از اقصی نقاط دنیا حضور دارندو عاشقانه به سوی معشوق خود شتافته می روندتا به اهل بیت(ع) عرض ارادت کنند و مردم تاکستان نیز در این اجتماع و راهپیمایی همگام با سایر مردم ایران اسلامی سال گذشته حضور خوبی داشتند.
امام جمعه تاکستان گفت: گسترش فرهنگ وقف در جامعه رشد فضایل اخلاقی را به دنبال دارد و به ترویج فرهنگ اسلامی کمک می‌کند.
آیت الله اسلامی اظهار داشت: هرچه قدر که فرهنگ وقف در جامعه بیشتر حاکم شود، فضایل اخلاقی نیز رشد پیدا می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ وقف باید در جامعه گسترش یابد، افزود: پیامبر اکرم(ص) از نخستین وقف‌کنندگان در جهان اسلام بودند و در روایات بسیاری بر امر وقف بسیار تأکید شده است که این نشان‌ از اهمیت توسعه فرهنگ وقف در جامعه دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: وقف ابزاری برای تبلیغ دین اسلام است و واقفان در نزد خداوند از پاداش بزرگی بهره‌مند خواهند شد.
وی تأکید کرد: ما باید با آگاهی از سبک زندگی پیامبر اکرم(ص)، در مسیر آن حضرت حرکت کنیم و آداب و ارزش‌های اسلامی را در زندگی خود لحاظ کنیم تا به سعادت حقیقی در این دنیا و آخرت دست یابیم.
اسلامی با بیان اینکه اجتماع بزرگ مردم در اربعین حسینی ضربه‌ای به داعش و رژیم صهیونیستی زد، تصریح کرد: در این اجتماع مردم از اقصی نقاط دنیا حضور داشتند و عاشقانه به سوی معشوق خود شتافته بودند تا به اهل بیت(ع) عرض ارادت کنند و مردم تاکستان نیز در این اجتماع و راهپیمایی همگام با سایر مردم ایران اسلامی حضور خوبی داشتند.
وی با اشاره به حضور گسترده نوجوانان و جوانان در اجتماع اربعین گفت: این نشان می‌دهد که چقدر نوجوانان و جوانان ما به اهل بیت(ع) ارادت دارند و عشق آنان در دل جوانان ما نقش بسته است.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان