۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آغاز اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین
کد خبر: ۱۱۴۹۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین خبر داد

آغاز اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین از آغاز اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خبر داد.

آغاز اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سید محمد حسینی، در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین اظهار کرد: طرح بازديد همگاني از تاریخ 16 تا 21 آبان ماه همزمان با سراسر کشور با هدف آشنايي آحاد جامعه با قابلیت‌ها و امکانات مراکز فني و حرفه‌اي در استان قزوین آغاز شد.
وی در ادامه افزود: در استان قزوین 12 مرکز ثابت آموزشی شامل 3 مرکز خواهران و 9 مرکز ویژه برادران همچنین 189 آموزشگاه آزاد فعال در راستای ارائه خدمات به هم استانی‌ها فعالیت دارند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دارای دو قالب کلی آموزش در مراکز ثابت و دیگری آموزش از طریق تیم‌های سیار است.
وی تصریح کرد: آموزش‌های سنگین و تخصصی در مراکز ثابت و آموزش‌هایی که قابلیت انعطاف و ارائه در تیم های سیار دارند از این طریق ارائه می‌شوند.
حسینی با اشاره به تیم‌های سیار فعال در استان گفت: تیم‌های سیار شامل کارگاه‌های شعب شهری، پادگان، زندان، روستا، کارگاه‌های صنایع، صنوف، جوار دانشگاه، سکونت‌های غیر رسمی، بافت‌های فرسوده، برای معتادان بهبود یافته، کمپ‌های معتادین، آموزش‌های نانوایان و کارگران ساختمانی می‌باشد.
وی بیان کرد: آموزش‌ها در بخش دولتی کاملا رایگان است و میزان هزینه‌های دریافتی آموزشگاه‌های آزاد از متقاضیان نیز بر اساس مصوبه‌های هیئت نظارت استان که به تایید هیئت نظارت مرکزی رسیده است، تعیین می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان