۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین لشگری; دوری ۱۸ ماهه از کشتی و استرس باعث شکستم شد
کد خبر: ۱۱۴۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کاش چند قهرمان دیگر در مسابقات حضور داشتند

لشگری; دوری ۱۸ ماهه از کشتی و استرس باعث شکستم شد

دارنده مدال برنز جهان و المپیک گفت: انتظارات از من بسیار بالابود و همین موضوع باعث شد تا استرس من بیشتر شود و با توجه به دوری ۱۸ ماهه در نهایت شکست خوردم.

 لشگری; دوری ۱۸ ماهه از کشتی و استرس باعث شکستم شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، احسان لشگری پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور بعد از دوری 18 ماهه از کشتی اظهار داشت: همین که یک بار دیگر توانستم روی تشک بیایم برایم اهمیت زیادی داشت. من 18 ماه از کشتی دور بودم و شاید در این مدت حتی برخی مواقع تصورش نیز برای من سخت بود که بخواهم باز هم کشتی بگیرم.

وی افزود: خودم از کشتی‌هایم راضی هستم و به اعتقاد خودم و مربیان به خوبی توانستم پس از دوری طولانی‌مدت برابر حریفان روی تشک قرار بگیرم، البته در فینال مسابقات هم به اعتقاد من باید پیروز می‌شدم اما خودم هم نمی‌دانم که آیا اشتباهی کردم یا به دلیل سُر خوردن پایم، برابر ابراهیمی شکست خوردم.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان خاطر نشان کرد: خیلی از مسائل دست به دست هم داد تا من در فینال ببازم. نکته مهم این بود که من سرشناس‌ترین کشتی‌گیر حاضر در مسابقات بودم و تمام توجهات روی من بود و انتظارات نیز از من بسیار بالا بود و همین انتظار بالا و از سوی دیگر حضور برخی از دوستان و تماشاگران قزوینی در سالن مسابقات باعث شد تا استرس من بیشتر شود و با توجه به دوری 18 ماهه در نهایت شکست خوردم.

لشگری ادامه داد: ای کاش چند قهرمان دیگر هم در مسابقات بودند تا انتظارات تقسیم می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به حضور در مسابقات المپیک است، عنوان کرد: کادر فنی هر تصمیمی که بگیرد من تابع آن هستیم خوشحالم که بعد از مصدومیت سخت باز هم روی تشک آمدم اکنون نسبت به گذشته انگیزه بیشتری دارم و از روز دوشنبه تمرینات را در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی شروع خواهم کرد. البته من در جام تختی هم شرکت خواهم کرد و دوست دارم تا محکی جدی را تجربه کنم.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان