۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افزایش رفتارهای خصمانه و بی شرمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران/ آمریکا دشمن شماره یک مردم و انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: ۱۱۴۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

افزایش رفتارهای خصمانه و بی شرمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران/ آمریکا دشمن شماره یک مردم و انقلاب اسلامی ایران است

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه رفتارهای خصمانه و بی شرمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته، افزود: آمریکا دشمن شماره یک مردم و انقلاب اسلامی ایران است.

افزایش رفتارهای خصمانه و بی شرمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران/ آمریکا دشمن شماره یک مردم و انقلاب اسلامی ایران است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از اسلام و بر مبنای موازین اسلامی است و تلاش بر این دارد ارتباطی عاقلانه با کشورها برقرار کند.

وی با اشاره به کینه توزی‌های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: متاسفانه قبل و بعد از انقلاب هیچ موقع شاهد رفتار صادقانه از سوی آمریکا و استکبار جهانی در مورد ایران نبوده‌ایم.

نماینده مردم قزوین با بیان این‌که آمریکا مدیریت کننده اصلی جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، تحریم‌های ظالمانه، حمات از تروریسم و رژیم صیونیستی نشان‌دهنده شرارت‌های بی حد و مرز آمریکا است.

این مسئول با تاکید این‌که نباید شعار مرگ بر آمریکا کم‌رنگ شود، ابراز کرد: از آن‌جا که آمریکا دشمن شماره یک مردم و انقلاب اسلامی ایران است، همواره باید انتظار شنیدن شعار «مرگ بر آمریکا» را داشته باشد.

محمدی با بیان‌ این‌که مقام معظم رهبری وظیفه ما را در خصوص برجام و راه نفوذی دشمن روشن کرده‌اند، افزود: ملت ایران با تقویت اقتصاد مقاومتی و استحکام درونی می‌تواند در برابر تکانه‌های اقتصادی دنیا استوار شده و با موضع قدرتمندتری در برابر قدرت‌های جهانی برخورد کند.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود با تاکید بر این‌که حماسه‌های ملی ایران اسلامی کم رنگ شدنی نیستند، گفت: اعمال مستکبرانه آمریکا به ثمر نخواهد نشست چرا که ملت غیور ایران اسلامی با آگاهی هرچه تمام‌تر در مقابل کینه‌ورزی‌های او ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان این‌که مردم با یصیرت ایران با دقت فراوان مسائل کشور را رصد می‌کنند، هشدار داد: تغییری در نگرش آمریکا نسبت به کشور ما به وجود نیامده بلکه برخوردهای او با انقلاب و مردم ایران روز به روز بی شرمانه و خصمانه‌تر شده است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: ۳عامل اصلی باعث عزت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود؛ تکیه بر دین مبین اسلام و آموزه‌های آن، پیروی از ولایت فقیه و حفظ و انسجام وحدت درونی مردم که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان