۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ملت و دولت، خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را وظیفه خود می دانند
کد خبر: ۱۱۴۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

روحانی:

ملت و دولت، خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را وظیفه خود می دانند

رییس جمهوری دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان را مایه افتخار برای خود و دولت یازدهم دانست و اظهارداشت: ملت و دولت ، خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را وظیفه و تکلیف خود می دانند.

ملت و دولت، خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را وظیفه خود می دانند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده های معظم شهدا و جانبازان عصر چهارشنبه به منزل اکبر بهرامی جانباز 70 درصدی دفاع مقدس و همرزم شهید دکتر چمران رفت و در فضایی بسیار معنوی و صمیمی با وی و خانواده اش دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به همرزم بودن جانباز بهرامی با شهید دکتر چمران اظهار داشت: شهید چمران دارای روحیه متعالی و صفای باطنی ممتاز بود؛ روزهای اول دوران دفاع مقدس با توجه به حجم انبوه توطئه های داخلی و حمله دشمن خارجی روزهای سختی بر ما می گذشت و در این دوران مقام معظم رهبری و یارانی چون شهید چمران زحمات زیادی برای اداره جنگ کشیدند و در میان آن همه سختی، خبر شهادت دکتر چمران خیلی تلخ و طاقت فرسا بود.
جانباز بهرامی نیز در این دیدار با تشکر از اهتمام رییس جمهوری برای دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، از زحمات و خدمات دولت برای ایثارگران تشکر کرد و توضیحاتی نیز درباره راه اندازی کاروان های زیارتی جانبازان به کربلا و مکه مکرمه ارائه کرد.
رییس جمهوری نیز با تاکید بر لزوم حضور پر رنگ جانبازان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی گفت: حضور شما جانبازان در هر عرصه ای برای جامعه و فعالیت های اجتماعی الگوساز خواهد بود.
روحانی در این دیدار که محمد نهاوندیان رییس دفتر، حسین فریدون دستیار ویژه اجرایی و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز وی را همراهی می کردند، لوح تقدیری را به جانباز بهرامی تقدیم کرد و با اهدای هدایایی از همسر، سه دختر و نوه های این جانباز بزرگوار دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد.
بهرامی در عملیات آزادسازی دهلاویه و سوسنگرد و سه روز پیش از شهادت دکتر چمران در 27 خرداد سال 60، به فیض جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/7008

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان