۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بنا; در تیم من تنها تفاوت، عناوین گذشته کشتی‌گیران است/ نعمت‌پور را غیررسمی به اردو دعوت کرده‌ام
کد خبر: ۱۱۴۸۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تهدید عبدولی پدرانه بود و به خاطر تولدش او را بخشیدم

بنا; در تیم من تنها تفاوت، عناوین گذشته کشتی‌گیران است/ نعمت‌پور را غیررسمی به اردو دعوت کرده‌ام

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: در تیم ملی کشتی فرنگی تنها تفاوت کشتی‌گیران، عناوین گذشته آنهاست.

 بنا; در تیم من تنها تفاوت، عناوین گذشته کشتی‌گیران است/ نعمت‌پور را غیررسمی به اردو دعوت کرده‌ام
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد بنا در پاسخ به این سؤال که آیا سعید عبدولی به دلیل دیر بازگشتن به اردو تنبیه شده یا خیر، اظهار داشت: قصد داشتم سعید را تنبیه کنم اما چون تولدش بود و با وساطت مربی او پذیرفتم تا به اردو بازگردد و با تعطیلی اردو هم عبدولی تنها 48 ساعت به تعطیلی می‌رود و باز خواهد گشت.

بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2011 ادامه داد: وقتی دلم برای عبدولی بسوزد، همین است. تهدید من علیه سعید پدرانه بود و اگر من بخواهم یک کشتی‌گیر جوان در وزن 75 کیلوگرم راهی المپیک کنم کسی از او توقعی ندارد اما وقتی عبدولی بخواهد برود، همه انتظار دارند که او مدال بگیرد و کسی کاری ندارد که او مشکل داشته یا بحث دیگری بوده است. او دیر آمدنش را به من با پیامک اطلاع داد و گفت که مشکل دارد، البته قرار است مشکل وی را حسام الدین جعفری حل کند تا وی بتواند خانواده‌اش را راهی تهران کند.

وی در خصوص اینکه شرایط نفرات نخست تیم کشتی فرنگی چگونه است، عنوان کرد: فعلا برای من اول، دوم و سوم مهم نیست و همه برای من در یک سطح هستند و همه با انگیزه تمرین می‌کنند. تنها تفاوت نفرات، عناوین گذشته آنهاست. در این مدت کم شرایط بچه‌ها خیلی خوب شده و ذهن آنها آرام گرفته است. مربیان نیز از شرایط کشتی‌گیران رضایت دارند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نیز خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور 60 تا 70 سال است که در اکثر فدراسیون‌‌ها برگزار می‌شود و همه ساله چنین مسابقاتی در سطح کشور وجود دارد، البته امسال به دلیل حساسیت مسابقات المپیک، قهرمانی کشوری به طور کامل نیست ولی با توجه به اینکه سهمیه مرحله نهایی داده خواهد شد، باید مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

بنا با اشاره به دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: 26 نفر به اردوی جدید دعوت شده‌اند و پس از رصد کردن مسابقات قهرمانی کشور برای دعوت از نفرات جدید نیز تصمیم خواهیم گرفت، البته جایزه نفرات اول و شاید دوم این مسابقات نیز، تورنمنت وهبی امره ترکیه و شاید مسابقات قهرمانی آسیا باشد. مسابقات قهرمانی کشور جزئی از فرآیند است و همان طور که گفتم برخی از اوزان مسابقات قهرمانی آسیا از این مسابقات انتخاب می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییراتی در کادر مربیان رخ خواهد داد یا خیر، عنوان کرد: در کادر فنی فعلا تغییری نداریم و از شرایط مربیان رضایت کامل دارم.

آقای خاص کشتی فرنگی در خصوص شرایط حمید سوریان نیز تصریح کرد: حمید خیلی خوب است و با امید و پرانرژی تمرین می‌کند، البته بشیر باباجان‌زاده و بهنام مهدی‌زاده نیز خوب هستند و به کشتی بازگشته‌اند. حبیب هم همیشه خوب است و امید نوروزی نیز شرایط خوبی دارد. جوان‌هایی مثل خدری و گرایی و حتی حاجی‌پور با انگیزه و عِرق تمرین می‌کنند.

بنا در خصوص دعوت از طالب نعمت‌پور نیز گفت: نعمت‌پور را رسمی دعوت نکردم چون نمی‌شد و قانونی نیست اما گفتم اگر دوست دارد به اردو بیاید و غیررسمی تمرین کند تا تکلیف او مشخص شود، البته ما باید روی داشته‌های‌مان حساب باز کنیم اما باز هم به همه چیز امیدواریم.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان