۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آغاز فعالیت مجدد باشگاه ورزشی ویژه بانوان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین
کد خبر: ۱۱۴۸۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد

آغاز فعالیت مجدد باشگاه ورزشی ویژه بانوان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه باشگاه ورزشی ویژه بانوان سازمان مدتی تعطیل شده بود به منظور ارائه خدمات ورزشی به این قشر مجددا آغاز به کار کرده است.

آغاز فعالیت مجدد باشگاه ورزشی ویژه بانوان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی جسمی و روحی انسان و نقش سلامتی در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان فراهم کردن بستری برای بهره‌مندی تاکسیرانان از امکانات ورزشی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به تعطیلی باشگاه ورزشی ویژه بانوان سازمان عنوان کرد: باشگاه ورزشی ویژه بانوان سازمان دوباره آغاز به کارکرده و بانوان تاکسیران و خانواده های تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان می‌توانند از امکانات ورزشی این باشگاه بهره‌مند شوند.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات ورزشی برای تاکسیرانان و خانواده‌های آنان بتوانیم گام موثری در راستای سلامتی جسمی و روحی آنان برداریم.
وی یادآور شد: بانوان تاکسیران و خانواده های تاکسیرانان برای استفاده از امکانات ورزشی باشگاه سازمان می توانند به واحد ورزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مراجعه کنند.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان