۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۳۰مورد نقل و انتقال تاکسی در مهرماه سال جاری در سازمان به ثبت رسید
کد خبر: ۱۱۴۸۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

۳۰مورد نقل و انتقال تاکسی در مهرماه سال جاری در سازمان به ثبت رسید

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت:۳۰ مورد نقل وانتقال تاکسی در مهرماه سال جاری در این سازمان به ثبت رسیده است.

 ۳۰مورد نقل و انتقال تاکسی در مهرماه سال جاری در سازمان به ثبت رسید
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: یکی از فعالیت های تعاونی تاکسیرانی، خرید و فروش تاکسی ها است.
وی اضافه کرد: برای مبادله تاکسی فروشنده باید از واحدهای صدور پروانه، بازرسی، امور شرکت ها و صندوق سازمان تسویه حساب های مورد نیاز را انجام دهد تا هنگام سندزدن با مشکلی روبرو نشود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: خریدار تاکسی نیز باید فیش های مربوط به نقل و انتقال بابت صدور پروانه بهره برداری، صدور دفترچه و پذیرش پرونده از واحدهای مربوطه دریافت کرده و نسبت به پرداخت مبالغ آن اقدام کند.
دربندی زاده با بیان این که رانندگان متقاضی خرید تاکسی باید از شرایط خاصی برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: فردی که اقدام به خرید تاکسی می کند باید از شرایط خاصی از قبیل دارابودن گواهینامه معتبر پایه2، سن23 سال تمام، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، متاهل بودن و برخی دیگر از شرایط عمومی برخوردار باشد.
وی با اشاره به تعداد نقل و انتقالات صورت گرفته در دو ماهه گذشته تصریح کرد: در مهرماه سال جاری 30 مورد نقل و انتقال تاکسی در این سازمان صورت گرفته است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: برای تعویض پلاک و سندزدن قطعی تاکسی نیز نامه تعویض پلاک و سند قطعی توسط سازمان تاکسیرانی قزوین صادر می شود.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان