۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آمريكا همچنان شيطان بزرگ است
کد خبر: ۱۱۴۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج اساتید

آمريكا همچنان شيطان بزرگ است

آمريكا هيچ وقت نمي تواند غلطي بكند به شرطي كه بين ملت و دولت ما همدلي و همزباني برقرار باشد ،

آمريكا همچنان شيطان بزرگ است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،  
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاههای استان قزوین به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار آمده است: حدود چهارصد سال پيش گروهي از سودجويان و لذت طلبان اروپايي و عمدتا انگليسي پس از كشف قاره سرخپوستان با سرنيزه و تفنگ عازم آن ديار شده و با به خاك و خون كشيدن وارثان و صاحبان اصلي، بنيان هاي ظلم خود را در آنجا بنا كردند.
این بیانیه می‌افزاید: اوج قدرت آنان و ثروت اندوزي روز افزون موقعي شكل گرفت كه به ظاهر خود را از تحولات دو جنگ مهم جهاني دور نگه داشته ولي درواقع به استعمار و استثمار ملل جهان از جمله ملل اروپايي اقدام كرده و با فروش سلاح‌هاي مخرب به آنان و ايفاي نقش در مجامع به ظاهر بين المللي و درواقع مدافع و محافظ منافع آمريكا به ثروت كلان ملي و قدرت برتر جهاني تبديل گرديدند.
در دوران جنگ سرد كمونيسم را خطري براي بشريت دانسته و با طرح جهان دو قطبي بهانه‌اي براي نفوذ در دنيا ايجاد نموده و پس از فروپاشي كمونيسم نيز با ادعاي رهبريت جهاني، خود را كدخداي دنيا معرفي مي‌نمايند و به اين بهانه حق دخالت در سرتاسر عالم از كشورهاي اسلامي گرفته تا اوكراين و كره شمالي و آفريقا و حتي اروپا را حق خود مي‌دانند.
در ادامه این بیانیه آمده است: وقوع انقلاب اسلامي به اين استراتژي ظالمانه و مستكبرانه ايالات متحده خط بطلان كشيده و با شعار حق استقلال ملتها و دولتها و اينكه تمام گرفتاري‌هاي بشريت از اين شيطان بزرگ است به مقابله با اين خوي و رفتار مستكبرانه برخاسته است.
در شرايطي كه كسي جرات فرياد برآوردن برعليه قدرت استكباري جهاني را نداشت، امام شجاع و آگاه و مدبر ما فرياد مقابله با شيطان بزرگ و پوشالي بودن آن و اينكه آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند را سر داد و بدينوسيله راه نجات بشريت و از جمله ملل مسلمان را تعيين نموده‌اند و چه به حق و عارفانه و آگاهانه اين شعار سر داده شد.
امروز پس از 35 سال از انقلاب اسلامي ايران و طراحي‌ها و شيطنت‌هاي متعدد آمريكايي‌ها از جمله در غائله كردستان و دولت بني صدر و جنگ 8 ساله و فشارهاي بين المللي و مسائل هسته‌اي و انقلاب مخملي در فتنه 88 و تهديدهاي نظامي و ... حقيقت آن شعار آشكار گرديده است كه : « آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند » و اين همه به واسطه صبر و استقامت و وحدت ملت شجاع ايران حاصل گرديده است و اگر خدشه‌اي در اين اعتقاد و باور قلبي مردمي بواسطه تفرقه، فريب و دروغ و شايعه پراكني در داخل ايجاد شود آنجاست كه بايد در تحليل وقايع و شرايط آينده با تامل و دقت بيشتري برخورد شود.
این بیانیه می‌افزاید: آمريكا هيچ وقت نمي‌تواند غلطي بكند به شرطي كه بين ملت و دولت ما همدلي و همزباني برقرار باشد، به شرطي كه به شرايط احتضار آنان نفس اميد دميده نشود، به شرطي كه به قدرت لايزال الهي و پشتوانه مردمي نظام ايمان و باور داشته باشيم، به شرطي كه مرعوب آنان نشويم و به شرطي كه باور داشته باشيم كه آمريكا ديگر آمريكاي ابرقدرت ديروز نيست و امروزه صداي تنفر ملل مظلوم جهان از يك طرف و صداي خرد شدن استخوان‌هاي ابرقدرت ديروز به وفور و به كرات شنيده مي‌شود.
ظلم بسيار بزرگي است كه در چنين شرايط قدرتمندانه و پيروزمندانه‌اي ما در داخل به واسطه عدم اعتقاد واقعي به باورهاي انقلابي دچار وادادگي سياسي و بين المللي شويم و حقوق ملت را به بهاي ثمن بخس معامله كنيم. البته اين رويايي تعبير ناشدني است.
اين مردم آگاه و انقلابي و ايثارگر و شهيد داده پس از اين نيز اجازه ذلت و سرشكستگي در مقابل جهان خواران مستكبر را نخواهند داد و حتي در صورت عدم توجيه و اصلاح رفتار افرادي كه دل به بيگانه خوش كرده‌اند صفوف فشرده خود را از صف متفرق آنان جدا خواهند كرد و آنان را به موزه‌هاي تاريخي عبرت آموز خواهند سپرد.
در پایان این بیانیه آمده است: ما اساتيد بسيجي دانشگاههاي استان قزوين اذعان مي‌نماييم كه سياست‌هاي اعلام شده توسط بنيان‌گذار جمهوري اسلامي و راهبري‌ها و فرامين مقام معظم رهبري در مورد سياست‌ها و رفتار استكباري شيطان بزرگ كاملا با استنادات قرآني، عقلي‌، ملي، و تاريخي سازگاري داشته و راه علاج مشكلات اقتصادي فرهنگي و اجتماعي، چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بين المللي استمرار همان رفتار گذشته و توجه جدي دولت و مسئولين به امكانات داخلي و اهداف اقتصاد مقاومتي است و هر سياست در مسيري كه به جز آن پيگيري و دنبال شود عواقب سخت و پشيمان كننده‌اي در درگاه خداوند متعال و پيشگاه ملت قهرمان ايران اسلامي خواهد داشت.
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان