۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیشنهاد گواتمالا برای فوتسال زنان ایران خنده‌دار است/ کاری از دست هیچکس بر نمی‌آید
کد خبر: ۱۱۴۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عرب‌عامری:

پیشنهاد گواتمالا برای فوتسال زنان ایران خنده‌دار است/ کاری از دست هیچکس بر نمی‌آید

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلاتی که برای تیم ملی فوتسال بانوان پیش آمده است گفت: پیشنهاد گواتمالا برای حضور تیم ملی زنان ایران در مسابقات جام‌جهانی خنده‌دار است.

پیشنهاد گواتمالا برای فوتسال زنان ایران خنده‌دار است/ کاری از دست هیچکس بر نمی‌آید
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، الهه عرب عامری درباره آخرین وضعیت حضور تیم فوتسال زنان ایران در مسابقات جام جهانی گواتمالا اظهار کرد: هیچ خبر جدیدی نیست. گواتمالایی ها دو روز پیش به ما پیشنهاد دادند که به کشور آلمان برویم و از آن کشور ویزای گواتمالا بگیریم.

وی افزود: نمی دانم این چه پیشنهادی بود که به ما دادند. خودمان چنین چیزی را می دانستیم. همانطور که می دانید گرفتن ویزای شنگن خودش ۲۱ روز طول می کشد. تصور کنید با این پیشنهاد، ما اول باید ویزای شنگن بگیریم و سپس از آن کشور برای ویزای گواتمالا اقدام کنیم. این پیشنهاد واقعا خنده دار است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما کپی پاسپورت اعضای تیم را برای گواتمالا فرستادیم تا به نوعی مشکل ویزای ما را حل کنند اما آنها می گویند تیمتان را به مکزیک بیاورید و دو روز اینجا بمانید تا پس از انگشت نگاری وارد گواتمالا شوید. شما تصور کنید ما چطور می توانیم با ۲۰ دختر جوان به مکزیک برویم و تازه دو روز هم بخواهیم آنجا معطل شویم که معلوم نیست چه شرایطی دارد. در هر صورت شرایط ما هم برای سفر به گواتمالا مشخص است و اگر نشود به این کشور نمی رویم هرچند مسابقات قرعه کشی و گروه بندی هم شده است.

عرب عامری در پاسخ به این سئوال که آیا «از مسئولان سیاسی کشور برای حل این مشکل تقاضای کمک نکرده اید؟» گفت: ما چکار می توانیم بکنیم؟ کاری از دست هیچ کس بر نمی آید. ما از گواتمالا خواستیم که به ما «ویزای در محل» بدهد که جوابی به ما ندادند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز چهارشنبه یک جشنواره فوتبال پایه دختران با حضور ۲۲ استان در کردان کرج برگزار می شود خاطرنشان کرد: این اتفاق هم موضوع کوچکی نیست من از شما می خواهم به جای پرداختن به موضوع تیم ملی فوتسال زنان در جام جهانی به مسائلی مثل فوتبال پایه اهمیت بدهید. فدراسیون فوتبال بدنبال انجام یک کار ریشه ای است. باید به این مسائل هم توجه شود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان