۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وزیر ورزش تذکر جدی به من داد/ این اتفاقات، مانور تبلیغاتی نیست
کد خبر: ۱۱۴۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با تاکید وزیر ورزش آرامش بار دیگر بازخواهد گشت کفاشیان:

وزیر ورزش تذکر جدی به من داد/ این اتفاقات، مانور تبلیغاتی نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش و جوانان در جلسه شب گذشته تذکر جدی به من داد تا موضوع اختلافات اسدی و کی‌روش بیش از این ادامه‌دار نشود.

وزیر ورزش تذکر جدی به من داد/ این اتفاقات، مانور تبلیغاتی نیست
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی کفاشیان درباره جلسه شب گذشته‌اش با وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در جلسه شب گذشته گزارشی از کارهایی که انجام شده را به وزیر ورزش ارائه دادم. وزیر ورزش و جوانان نیز سؤالاتی داشتند که من پاسخگوی آنها بودم.

وی ادامه داد: گودرزی در این جلسه تاکید کرد که این مشکلات خاتمه پیدا کند و تذکر جدی در این خصوص به من داد که هر دو طرف دیگر پیگیر چنین مسائل و حواشی نباشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه به اعتقاد شما این مشکلات و حواشی نوعی مانور تبلیغاتی در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال نیست، خاطرنشان کرد: وجود چنین مسائلی برای انتخابات به ضرر فرد می‌شود نه به سودش و فکر نمی‌کنم اینگونه باشد.

کفاشیان با اشاره به بازگشت آرامش به فوتبال گفت: امیدوارم شرایط آرام شود و با توجه به تاکید وزیر ورزش آرامش بار دیگر باز خواهد گشت.

وی در خصوص اینکه حکم رئیس کمیته اخلاق چه زمانی زده خواهد شد تصریح کرد: هفته آینده جلسه هیئت رئیسه برگزار می‌شود تا در این خصوص به جمع بندی برسیم.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان