۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین عبدولی دلیل غیبتش در اردوی کشتی فرنگی را بازگو کرد
کد خبر: ۱۱۴۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ظرف روزهای آینده به اردو می‌آیم

عبدولی دلیل غیبتش در اردوی کشتی فرنگی را بازگو کرد

فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان دلیل غیبتش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را عنوان کرد.

عبدولی دلیل غیبتش در اردوی کشتی فرنگی را بازگو کرد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، سعید عبدولی در پاسخ به این سؤال که به چه دلیل در اردوی گذشته تیم ملی کشتی فرنگی دیرتر در تمرینات حضور یافت، اظهار داشت: مدتی است که قصد دارم خانواده‌ام را به تهران بیاورم و به همین دلیل مشغله ذهنی و فکری پیدا کرده‌ام.

وی افزود: پس از پایان اردوی قبل برای پیگیری همین امور و انتقال به تهران کمی بیشتر در خوزستان ماندم اما اشتباه کردم و به کادر فنی اطلاع ندادم. قبول دارم که نباید این اشتباه را انجام می‌دادم تا جو خوب تمرینات و اردوی فرنگی خراب شود، البته از محمد بنا عذرخواهی کردم و دیگر چنین مسائلی تکرار نخواهد شد.

فرنگی‌کار دارنده مدال طلای جهان در سال 2011 استانبول خاطرنشان کرد: قرار است ظرف روزهای آینده به اردو بیایم تا عقب‌ماندگی اردوی قبل را جبران کنم، البته با آمدن خانواده‌ام به تهران تمرکزم بیشتر خواهد شد تا بتوانم در مسیر المپیک موفق‌تر باشم.

عبدولی در خصوص میزان آمادگی‌اش نیز عنوان کرد: تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم اما من این روزها چندان آماده نیستم و باید بیشتر کار کنم تا مانند گذشته جنگنده و هجومی روی تشک بروم. در اردوی آتی با تلاش بیشتر قطعا به مرز آمادگی مطلوب خواهم رسید.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان