۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تسخیر لانه جاسوسی نقطه آغاز تقابل ایران با نظام سلطه بود
کد خبر: ۱۱۴۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ابوترابی :

تسخیر لانه جاسوسی نقطه آغاز تقابل ایران با نظام سلطه بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز ۱۳ آبان این مناسبت را نقطه آغاز تقابل نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه عنوان کرد و گفت که از هنگام تسخیر لانه جاسوسی شاهد تقابل نظاماسلامی با نظام حاکم بر جهان بوده‌ایم.

تسخیر لانه جاسوسی نقطه آغاز تقابل ایران با نظام سلطه بود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس را بر عهده داشت در نطق پیش از دستور خود 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی را روزی ماندگار و الهام‌بخش برای ملت ایران و مسلمانان جهان دانست.

وی افزود: 13 آبان روزی است که یادآور تبعید بنیانگذار عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی توسط رژیم مزدور شاهنشاهی مورد حمایت استکبار و ‌آمریکا، کشتار دانش‌آموزان، دانشجویان و نوجوانانی که فریاد مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا سر دادند و همچنین یادآور روز تاریخی تسخیر لانه جاسوسی است.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: این روز برای ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان و نیروهای انقلابی روزی ماندگار و الهام بخش است. تسخیر لانه جاسوسی نقطه آغاز مقابله نظام مقدس جمهوری اسلامی با نظام سلطه به مدیریت آمریکاست؛ یک رویارویی سخت و آشکار که راه را برای حماسه‌های عزت‌بخش ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه گشود. ما از هنگام تسخیر لانه جاسوسی شاهد صحنه‌های شفاف تقابل نظام اسلامی با نظام حاکم بر جهان بوده‌ایم.

ابوترابی فرد هشت سال دفاع مقدس را از مصادیق این تقابل عنوان و خاطرنشان کرد: در این ایام نظام سلطه به دست مزدوران خویش در منطقه با تأمین سلاح و دلار، جنگی سخت را به ملتی بزرگ تحمیل کرد تا راه عزت‌بخش تقابل با نظام حاکم بر جهان را بر روی ملت ایران مسدود و مسیر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را هموار کند.

وی افزود: تمام ملل جهان و آزادی‌خواهان شاهد بودند علی‌رغم این‌که انقلاب روزهای نخست تولد خود را سپری می‌کرد جوانان سلحشور، رزمندگان، شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سیلی سختی بر صورت سیاه استکبار و مزدوران او نواختند و کارنامه دفاع مقدس را به تابلوی درخشانی برای عزت و اقتدار ملتی مقاوم و رویارویی آمریکا با جهان‌خواران تبدیل کردند. بعد از این پیروزی بزرگ نظام سلطه از تمام ظرفیت سیاسی،‌ رسانه‌ای و اقتصادی خود بهره گرفت تا مسیر حرکت ما را با چالش‌های سختی روبرو کند اما در این مسیر پر فراز و نشیب این ملت بزرگ ایران است که پیروز صحنه بوده و هست.

وی با بیان این‌که «در این مسیر هر لحظه بر اقتدار سیاسی، فرهنگی و توان دفاعی ملت ایران افزوده شده است»، تصریح کرد: در این مسیر است که جبهه مقاومت اسلامی به وسعت دنیای اسلام گسترش یافته و دامنه حضور اندیشه و تفکر انقلاب دنیای اسلام را به مشت گره شده‌ای بر سینه استکبار تبدیل کرده است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان