۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گل پرسپولیس درست بود/ عملکرد تیم داوری قابل قبول بود
کد خبر: ۱۱۴۸۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مرادی:

گل پرسپولیس درست بود/ عملکرد تیم داوری قابل قبول بود

مسعود مرادی داور بین المللی پیشین و کارشناس برجسته داوری فوتبال کشورمان درمورد صحنه گل مهاجم پرسپولیس درثانیه های پایانی هشتاد و یکمین شهرآورد به استقلال گفت : گل تیم پرسپولیس کاملا درست بود و ادعای تیم استقلال مبنی براینکه برای این تیم وقت بیشتری گرفته شد، صحیح نیست.

گل پرسپولیس درست بود/ عملکرد تیم داوری قابل قبول بود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مرادی که دوشنبه شب به عنوان کارشناس داوری در برنامه تلویزیونی پربیننده 90 در ارتباط با شهرآورد81 حضور یافته بود با اشاره به اینکه داور دراین دیدار وقت های اضافه را به درستی محاسبه و لحاظ کرده بود، افزود: گل تیم پرسپولیس درمحدوده زمانی وقت های اضافه زده شد و کاملا هم درست بود.
وی درباره عملکرد تیم داوری شهرآورد 81 نیز گفت: روی هم رفته تیم داوری این دیدار عملکرد خوبی داشت و می توان به آن ها نمره قبولی داد.
کارشناس داوری فوتبال کشورمان با بیان اینکه البته نمی توان با قاطعیت گفت داوران در قضاوت های خود در دیدارهای فوتبال هیچ گاه اشتباه نمی کنند، تصریح کرد: داوران دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس البته اشتباهاتی هم داشتند اما این اشتباهات به هیچ وجه تاثیر گذار نبوده است.
مرادی که فعالیت داوری اش را از سال ۱۳۶۶ آغاز کرده و تا سال ۱۳۸۹ نیز به قضاوت خود ادامه داد، در این برنامه تلویزیونی افزود: باید بدانیم این دیدار یک دیدار مهم و با حساسیت بالا بود در این دیدار نوع قضاوت با دیدارهای قبلی کاملا فرق می کند همچنین داوران باید با مدیریت قوی بازی را در کنترل خود داشته باشند.
وی اضافه کرد: به تمامی این موارد باید شرایط جوی خاص هفته گذشته را هم اضافه کرد و با در نظر گرفتن تمامی این موارد درمجموع باید نمره قابل قبولی به تیم داوری شهرآورد 81 بدهیم که توانستند به خوبی این دیدار را قضاوت کنند.
محسن ترکی داور دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس بود ترکی برای ششمین بار قضاوت دیدار سنتی پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشت.
دیدار این دو تیم در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان