۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اعلام آمادگی طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین برای راهپیمایی ۱۳ آبان
کد خبر: ۱۱۴۸۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت بزرگداشت ۱۳ آبان صورت گرفت

اعلام آمادگی طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین برای راهپیمایی ۱۳ آبان

مدیریت حوزه علمیه استان قزوین به همراه اساتید، مدیران و طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین برای شرکت در راهپیمایی روز چهارشنبه سیزده آبان اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین برای راهپیمایی ۱۳ آبان
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین جهت حضور باشکوهتر در این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده و بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کردند.

در این پیام آمده است:

سیزده آبان سالروز حماسه تسخیر لانه جاسوی و روز مبارزه با استکبار جهانی است و این حادثه پرشور که امام عظیم الشان (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند و پاسخ کوبنده ای به سالها ددمنشی – ظلم پراکنی وخوی مستکبرانه دولت ایالات متحده آمریکا بود.
این پیام در ادامه می‌افزاید: مدیریت حوزه علمیه استان قزوین به همراه اساتید، مدیران و طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین با شرکت در راهپیمایی عظیم و پرشور در روز چهارشنبه سیزده آبان با خلق حماسه دیگر و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.
در پایان این پیام آمده است: حوزه علمیه قزوین از همه مردم شریف استان قزوین به ویژه دانشجویان و دانش آموزان کارمندان و خانواده معظم شهدا و جانبازان و بسیجیان دعوت می‌نماید که با حضوری پرشکوه تر از گذشته و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای حماسه ای ماندگار از بصیرت و هوشیاری انقلابی به یادگار بگذارند.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان