۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین جمعی از حوزویان استان از صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کردند
کد خبر: ۱۱۴۷۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

انعکاس عزاداری‌های بی پیرایه‌ی مردم

جمعی از حوزویان استان از صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کردند

مدیریت حوزه های علمیه استان قزوین و جمعی از حوزویان استان از صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کردند.

جمعی از حوزویان استان از صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کردند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی با اشاره به پخش رادیویی و تلویزیونی برنامه های محرم از رسانه ی استانی از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی همچنین پوشش رسانه ای عزاداریهای مردم استان را در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء (ع) تحسین کرد و گفت: انعکاس عزاداریهای بی پیرایه ی مردم در رسانه ها راهکاری مهم برای مقابله با تحریفات دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو مدیر حوزه ی علمیه خواهران استان قزوین هم از اقدام صداوسیمای مرکز قزوین در ایام محرم قدردانی و تصریح کرد: محرم امسال رسانه بویژه صداوسیمای مرکز قزوین با پوشش عزاداریهای مردم استان در مناطق شهری و روستایی جهش مثبت و قابل توجهی در پوشش سوگواری های مردم داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی معاون تهذیب حوزه ی علمیه ی استان هم با تقدیر از برنامه های صداوسیما در ایام محرم گفت: تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی پر محتوا و غنی، بهره گیری از کارشناسان خبره در برنامه ها و همچنین بهره گیری از مستندات علمی و تاریخی معتبر در ویژه برنامه های محرم موجب اقبال هرچه بیشتر مردم و نخبگان به این برنامه ها شد.


انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان