۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تقدیر از ۲ بانوی نمونه سرویس مدارس
کد خبر: ۱۱۴۷۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد

تقدیر از ۲ بانوی نمونه سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۲ بانوی نمونه سرویس مدارس به دلیل ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان تقدیر شدند.

تقدیر از ۲ بانوی نمونه سرویس مدارس
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده گفت: ارائه خدمات به دانش آموزان یکی از مهمترین وظایفی است که در حیطه کار سازمان قرار دارد.
وی اضافه کرد: در این راستا همواره سعی داریم بهترین رانندگان را برای فعالیت در سرویس مدارس انتخاب کرده و به کار گیریم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به در نظر گرفتن سیاست تشویقی برای رانندگان سرویس مدارس عنوان کرد: به منظور افزایش سطح کیفیت خدماتی که به دانش آموزان ارائه می شود این سازمان سیاست تشویقی در پیش گرفته است.
دربندی زاده تصریح کرد: در این راستا از دو بانوی فعال در سرویس مدارس تحت نظارت سازمان که از نظر اخلاقی، اعتقادی و توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر برتر بودند، تقدیر شدند.
وی گفت: این افراد در طول سرویس دهی به دانش آموزان از خلاقیت های خود برای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کردند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به شاخص های در نظر گرفته شده برای انتخاب برترین های سرویس مدارس خاطرنشان کرد: رعایت حمل و نقل به موقع دانش آموزان در فاصله بین منزل و مدرسه، نظافت خودرو، رعایت نکات اخلاقی توسط راننده، رضایت مندی مدیر مدرسه، والدین و پیمانکار مربوطه از نحوه عملکرد راننده سرویس مدرسه از معیارهای درنظر گرفته شده برای انتخاب برترین های سرویس مدارس است.
دربندی زاده یادآور شد: به منظور انتخاب رانندگانی که چنین ویژگی هایی را داشته باشند از طریق مدیران مدارس و پیمانکاران موضوع را پیگیری می کنیم.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان