۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۷۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به منظور حضور پر نشاط‌ اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی؛

دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین برگزار می‌شود

دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به منظور حضور پر نشاط‌ اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، دهمین جشنواره قرانی "مدهامتان" کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به منظور شناسایی و ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام برگزار می‌شود.
حضور پر نشاط‌ اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.
مسابقات قرآنی مدها متان در 7 رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتيل، تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می‌شود.
این مسابقات در رشته حفظ بخش آقایان شامل حفظ 10، 20 جزء و کل قرآن و بخش خوهران شامل حفظ کل و 20 جزء می‌باشد.
رشته تفسیر ویژه امامان جماعت مساجد و رشته تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز نیز برای گروه سنی هشت تا 15 سال برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان در این مسابقه باید در رده‌های سنی بین 18 تا 30 سال باشند و فقط مجاز به انتخاب یک رشته جهت شرکت در مسابقه هستند.
نفرات برگزیده در همه رشته‌ها به استثنای رشته تصحیح قرائت نماز به مرحله کشوری راه می‌یابند.
آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات تا تاریخ 11 آبان ماه تعیین شده است و علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می توانند با شماره 33363254 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان