۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین سازوکارهای حمایتی در نشر آثار فرهنگی تدوین شود
کد خبر: ۱۱۴۷۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

سازوکارهای حمایتی در نشر آثار فرهنگی تدوین شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: باید سازوکارهای حمایتی در نشر آثار فرهنگی تدوین شود تا اسرع وقت در اختیار مردم قرار بگیرد.

سازوکارهای حمایتی در نشر آثار فرهنگی تدوین شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، جلسه کمیته تالیف و تدوین به ریاست غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سالن جلسات بنیاد برگزار شد و راهکارهای بررسی و انتشار آثار نوشتار خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست حقایق‌پور، با اشاره به اهمیت آثار تالیفی از سوی جامعه هدف گفت: از آثار خلق شده توسط جامعه هدف نباید بی‌تفاوت گذشت زیرا همه این آثار خواندنی و قابل استفاده قشرهای مختلف جامعه می‌باشد.
وی ضمن یادآوری مشکلات مالی موجود تاکید کرد که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین باید چتر حمایتی برای نویسندگانی که در حوزه ایثار و شهادت قلم می‌زنند را بگستراند.
حقایق‌پور، با اشاره به نیاز جامعه در انتشار آثار مرتبط با حوزه ایثار و شهادت گفت: همه خاطرات دست‌اندرکاران دفاع مقدس بویژه ایثار و شهادت خواندنی و قابل انتشار است، لذا می‌بایستی سازوکارهای حمایتی لازم تدوین شود تا براساس آن بتوان آثار را در اسرع وقت منتشر کرد و در اختیار مردم قرار داد.
در ادامه این نشست راهکارهای بررسی انتشار آثار نویسندگان حوزه ایثار و شهادت مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان