۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باید شرایط ویژه ای برای المپیکی ها فراهم شود/ به مربی خود اعتماد کامل دارم
کد خبر: ۱۱۴۷۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حدادی:

باید شرایط ویژه ای برای المپیکی ها فراهم شود/ به مربی خود اعتماد کامل دارم

پرتابگر المپیکی ایران اعتماد به مربی خود را عامل موفقیت در المپیک ۲۰۱۲ لندن عنوان کرد و گفت: امیدوارم همان اعتمادی که من به بوخون سوف کردم مردم نیز به من داشته باشند.

باید شرایط ویژه ای برای المپیکی ها فراهم شود/ به مربی خود اعتماد کامل دارم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، احسان حدادی پس از دیدار با سجادی که روز گذشته به همراه مربی روس خود انجام شد، با بیان این که بوخون سوف از سال 2007 به مدت 8 سال مربیگری وی را بر عهده داشته است، افزود: بوخون سوف سه روز است که به ایران آمده و قرار است به صورت رسمی کار خود را شروع و من را برای المپیک ریو دوژانیرو آماده کند.

حدادی دیدار با معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: سجادی همیشه به من محبت دارد که امیدوارم نتیجه کمک های مسئولین ورزش را در ریو بدهم؛ کیم هم از این دیدار خوشحال شد و سجادی را از جمله افرادی دانست که ورزش را می شناسد و به آن تسلط دارد.

پرتابگر المپیکی ایران اعتماد به مربی خود را عامل موفقیت در المپیک 2012 لندن عنوان کرد و گفت: امیدوارم همان اعتمادی که من به کیم بوخون سوف کردم مردم نیز به من داشته باشند چرا که مدال نقره من در لندن از اعتماد به نفسی حاصل شد که این مربی به من داده بود.

حدادی با بیان این که از زمان حضور این مربی روس نحوه تمریناتش تغییر کرده است، افزود: از وقتی وی به ایران آمده انگیزه و روحیه من نیز چندین برابر شده است؛ امیدوارم اردوها پشت سر هم و بدون مشکل برگزار شود و در این مدت دچار مصدومیت نشوم.

وی با اشاره به این نکته که امسال سال المپیک است، ‌گفت: من تنها دوومیدانی کاری هستم که توانستم در المپیک مدال بیاورم و به اعتقاد بوخون سوف تکرار این موفقیت این شرایط ویژه ای طلب می کند که باید فراهم شود.


انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان