۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نگهداری فراورده خام دامی در فضای باز ممنوع است
کد خبر: ۱۱۴۷۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بنا به اعلام دامپزشکی قزوین

نگهداری فراورده خام دامی در فضای باز ممنوع است

تخلیه هرگونه فرآورده در مقابل مراکز عرضه ممنوع بوده و در صورت مشاهده ضمن توقیف محموله و نمونه برداری، با متخلفین برخورد خواهد شد.

نگهداری فراورده خام دامی در فضای باز ممنوع است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: رعایت زنجیره سرد در خصوص فرآورده‌های خام دامی الزامیست و کلیه متصدیان و رانندگان حامل فرآورده خام دامی ملزم به رعایت آن می‌باشند. لذا تخلیه هرگونه فرآورده در مقابل مراکز عرضه ( بخصوص در مواقعی که واحد هنوز شروع به کار نکرده است ) ممنوع بوده و در صورت مشاهده ضمن توقیف محموله و نمونه برداری، با متخلفین برخورد خواهد شد.
عیسی غیاث یزدی تشریح کرد: با توجه به زمان توزیع مرغ از کشتارگاه در سطح شهر گاهی مشاهده می‌شود که متصدیان برخی از واحدهای صنفی در زمان توزیع حضور ندارند و به همین علت محموله مرغ آنها توسط توزیع کنندگان بیرون از مغازه تخلیه و مدت زمان در دمای محیط قرار می‌گیرد که در این شرایط زنجیره سرد مرغ‌ها از بین رفته و شروع به فساد می‌کند.
وی در پایان از کلیه همشهریان محترم تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره 4 رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512 به دامپزشکی گزارش نمایند.

انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان