۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین شعار مرگ بر آمریکا از اصول اولیه انقلاب اسلامی است/توصیه های رهبری راه نفوذ دشمن را میبندد
کد خبر: ۱۱۴۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

شعار مرگ بر آمریکا از اصول اولیه انقلاب اسلامی است/توصیه های رهبری راه نفوذ دشمن را میبندد

امام جمعه شهر آبیک، با اشاره به تلاشهای برخی از افراد برای نفوذ دشمنان به کشور و حذف شعار مرگ بر آمریکا، بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا از اصول اولیه انقلاب اسلامی است. توجه به توصیه های رهبری راه نفوذ دشمن را میبندد

 شعار مرگ بر آمریکا از اصول اولیه انقلاب اسلامی است/توصیه های رهبری راه نفوذ دشمن را میبندد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک، ظهر امروز در خطبه‌ های سیاسی و عبادی نماز جمعه آبیک که در مسجد مصلی شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار نهادینه و اساسی در جامعه است.

وی با اشاره به این که مردم ایران توطئه ‎های آمریکا را فراموش نمی‌ کنند مبارزه با استکبار جزو آرمان ‎های انقلاب اسلامی است، گفت: مسئله برجام با رعایت توصیه ‎های مقام معظم رهبری اجرا می ‎شود و حقوق ملت ایران بر اساس تذکرات ایشان باید رعایت شود و این تصور نباشد که برجام باعث ‎شود ما دست از آرمان‎های انقلاب اسلامی برداریم.

امام جمعه آبیک با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان، ادامه داد: بحث سیزده آبان و لزوم ادامه استکبارستیزی با توجه به موج جدیدی که در مورد رابطه با آمریکا در داخل و خارج از کشور ایجاد شده، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مبنی بر لزوم مبارزه با استکبار بسیار مهم است.

این مسئول با اشاره به اینکه رهبری به عنوان خطر قطعی بعد از برجام نفوذ دشمن را مطرح کردند و نتیجه نفوذ دشمن استحاله نظام و اسلام است، در جهت اول می‌ خواهد چهره این نظام را به استحاله بکشاند، گفت: الگوی مبارزه با دشمنان در دنیا ایران است و آمریکا می‌ خواهد به وسیله برخی از غرب زده‌ ها در داخل کشور بگوید آخر مجبور شد ایران با ما دست بدهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک، با اشاره به این که مشکل آمریکا این است که می‌ داند فکر استکبارستیزی در دنیا روشن شده است و در جهت دوم می‌خواهد باورهای انقلابی و مسئله ایثار، شهادت و ولایت‌ گرایی از بین برود و دو قطب بین مردم ایجاد شود، گفت: یکی رفاه‌ طلبی و توسعه اقتصادی باشد و دیگری در قطب امنیت از آمریکا بترسند و هر روز وحشت کنند لذا ترسیدن مشابه همان ماجرایی است که به سر مسلمانان در صدر اسلام به وجود آوردند و مردم پول باورشان شد.

خطیب نماز جمعه شهر آبیک، با بیان اینکه دلیل بنده این است که آقای اوباما به‌گونه‌ ای صحبت می‌ کرد که ایران را راستی آزمایی می‌ کنیم تا تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی و بازگشت به جامعه جهانی رخ بدهد، اضافه کرد: آن ها می‌ خواهند با آمریکا رفیق شویم و شعار مرگ بر آمریکا سر ندهیم، باید گفت اگر اینطور که آن ها می‌ خواهند بشود در تمام دنیا استکبار ستیزی از بین می‌ رود.

امام جمعه شهر آبیک، با اشاره به ارزش خون شهدا و حفظ آرمان های آن ها، خاطرنشان کرد: قیمت خون فرزندان شهید خانواده‌ ها این است که تمام کره زمین زهرا شناس شده‌اند، در عملیات فتح‌ المبین که با رمز یا زهرا(س) اجرا شد این رمز را در پنتاگون تحلیل کردند چرا که با دست خالی جوانان این مرز و بوم و شیعه مساحت بزرگی را در کمتر از ۲۴ ساعت آزاد کردند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با دعوت کردند مردم به تقوا، تاکید کرد: این عظمت انقلاب ماست که در حال نشر پیدا کردن است لذا تمام بحران‌هایی که برای انقلاب رخ می‌ دهد به دلیل این است که یک عده کوتاه‌ نگر با همه چیز سیاسی برخورد می‌ کنند.

انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان