۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین از جزئیات حادثه بوستان باراجین تا اعلام رسمی قزوینی نبودن هیچ کدام از مفقودین و جانباختگان فاجعه منا
کد خبر: ۱۱۴۷۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از جزئیات حادثه بوستان باراجین تا اعلام رسمی قزوینی نبودن هیچ کدام از مفقودین و جانباختگان فاجعه منا

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از جزئیات حادثه بوستان باراجین تا اعلام رسمی قزوینی نبودن هیچ کدام از مفقودین و جانباختگان فاجعه منا
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین  است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



تداوم شیطنت‌های عربستان موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی می‌شود

امام جمعه شهر قزوین گفت: تداوم شیطنت‌های عربستان در دو ماه اخیر موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی به عنوان یک رفتار سخت و خشن می‌شود.



"موزه عاشوراییان" درحسینیه امینی‌های قزوین افتتاح شد

"موزه عاشوراییان" به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری استان در حسینیه امینی‌های قزوین افتتاح شد.



سیر طولانی مراحل اداری مانع اصلی بر سر راه سرمایه‌گذاران داخلی/ شهرداری قزوین آماده جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی

فصیحی رامندی گفت:طولانی بودن سیر مراحل اداری به عنوان یک مانع اصلی بر سر راه جذب سرمایه‌گذاران داخلی است که در صورت عدم اصلاح سبب دلسردی افراد می شود.



کالای خارجی می‌خرم تا جوانان کشورم را بیکار کنم!

آیا تا به حال فکر کرده ایم که با دست‌های خود و به قیمت پایبندی به فرهنگ غلط خرید مصنوعات خارجی چه میزان جوانان کشور را به سمت ناهنجاری‌ها اجتماعی سوق داده‌ایم؟



یک تجاوز به عنف و 2 مورد سرقت مسلحانه در حادثه بوستان باراجین

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور گفت: این گروه با سلاح گرم به سرنشینان این خودرو حمله کرده‌اند و یک نفر از سرنشینان را مورد تجاوز قرار داده و اموال بقیه را به سرقت بردند.



مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان استان قزوین برگزار می‌شود

مسابقات قهرمانی بانوان استان در رده نونهالان، کمربند سبز، زرد و آبی به میزبانی شهرستان قزوین در مجموعه ورزشی الغدیر برگزار می‌شود.



دستگاه دیپلماسی ایران باید عکس‌العمل تندی نسبت به اعدام شیخ نمر داشته باشد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اگر دستگاه دیپلماسی کشور خودمان نیز به سرعت فعال شده و عکس العمل تندی نسبت به خبر اعدام شیخ نمر داشته باشد، این اتفاق روی نمی‌دهد.



بیش از 11 هزار نفر در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان تحصیل می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال در هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش تعداد 11 هزار و 774 دانش‌آموز در پايه‌هاي دوم و سوم ثبت‌نام كرده‌اند.



بی‌برنامگی وزارت راه‌وشهرسازی علت کمرنگ شدن انتخابات نظام مهندسی/ شورای شهر را ترجیح دادم

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین گفت: انتخابات با استقبال خوبی برگزار نشد که این امر ریشه در بی‌برنامگی وزارت راه‌وشهرسازی داشت، همچنین این بی‌برنامگی از شخص آقای وزیر و معاونین مربوطه آن‌ها در حوزه نظام مهندسی نشأت می‌گرفت.



سالن مناسبی برای اجرای موسیقی در استان وجود ندارد

مدیر انجمن موسیقی استان قزوین گفت: ما در استان یک سالن مناسب برای اجرای موسیقی نداریم و این موضوع زمینه‌ای برای لغو کنسرت‌ها شده است.



برگزاری اردوی تیم ملی سنگنوردی در صورت مساعد بودن شرایط جوی در قزوین

بلاغی گفت: اردوی تیم ملی سنگنوردی در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوایی هفته آینده در قزوین برگزار می‌شود.



هیچکدام از جانباختگان و مفقودین فاجعه مِنا اهل قزوین نیستند

رئیس سازمان حج و زیارت استان گفت: با پیگیری‌های سازمان مشخص شد در هیچ سانحه‌ای در مکه زائری از استان قزوین حضور نداشته و حتی مجروحی هم نداشتیم.



شهر در تسخیر مسافر کش‌های شخصی

لحن گفتارش هر لحظه افسرده‌تر و شکسته‌تر می‌شود و ابراز می‌کند: برای کار کردن در این خط هر ماه هزینه خط پرداخت می‌کنم و به هزار جا عوارض و مالیات می‌دهم اما متاسفانه می‌بینم رانندگان شخصی که عمدتا جوان بیکار و یا بازنشسته هستند در سوار کردن مسافر با ما شریک می‌شوند.



بیش از دو هزار کلاس درس در قزوین هوشمند شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از هوشمند سازی شدن دو هزار و 442 کلاس درس در استان قزوین خبر داد.



 1200 قطعه‌ساز خودرو به خاک سیاه نشسته‌اند/ انتظار حل مشکلات اقتصادی با تکیه به برجام اشتباه است


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز در کشور 1200 قطعه ساز در حوزه خودرو به خاک سیاه نشسته‌اند و مشکلات شدید دارند دولت باید بدون تکیه به برجام مشکلات را حل کند.



انتشار اخبار کذب جز نا امنی در جامعه اثری ندارد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین انتشار اخبار کذب با انگیزه های ماجراجویی را موجب ایجاد جو ناامنی در جامعه دانست و از رسانه ها خواست تا از انتشار اخبار تأیید نشده و کذب خودداری کنند.



اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در استان قزوین

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان قزوین از اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در استان قزوین خبر داد.



بازداشت موقت 4 متهم در حادثه بوستان باراجین

مدیرکل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه به طور طبیعی تعداد متهمان این پرونده 5 تا 6 نفر است، عنوان کرد: در حال حاضر در این پرونده 4 نفر بازداشت موقت هستند.



مناسب نبودن امکانات سالن تکواندو/ خانه تکواندو جوابگوی علاقمندان به این رشته نیست

دبیر هیئت تکواندو قزوین گفت: با توجه به استقبال تماشاچیان از مسابقات تکواندو، سالن این هیئت جوابگوی علاقمندان به این رشته نیست.



فضای نقدی که عده‌ای از مدیران قزوین تاب شنیدن آن را ندارند

اگر شرایط نقادی به عنوان عاملی بحران زا هیچ گاه از سوی برخی از مسئولان قزوینی به رسمیت شناخته نشود و در آینده نیز در بر روی همان پاشنه قدیم بچرخد باید دانست که از این رویه همه متضرر خواهند شد.



غربی‌ها در پَساتحریم آلوده‌سازی بازار ایران را نشانه گرفته‌اند/ قدم اول برای مقابله با نفود اقتصادی دشمن نخریدن کالای خارجی است

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه غربی‌ها در پَساتحریم آلوده‌سازی بازار ایران را نشانه گرفته‌اند، گفت: اولین قدم مهم در راستای مقابله با پدیده نفوذ اقتصادی دشمن نیز نخریدن کالای خارجی است.



دولت از تشکل‌های هنری حمایت لازم را ندارد/ پایتخت خوشنویسی ایران فاقد دانشگاه هنری است

مسئول انجمن خوشنویسی استان با بیان اینکه دولت از تشکل‌های هنری حمایت لازم را ندارد، گفت: قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است اما یک دانشگاه مختص هنر در آن وجود ندارد.



پاسخ رئیس جمهور به نامه رهبری؛ توضیح یا توجیه؟

اگر آقایان اشراف رهبری بر موضوع مذاکره را قبول داشته و زعامت ایشان را به به عنوان رهبری جمهوری اسلامی قبول دارند دیگر چرا در واکنش به نامه ایشان راه رندی را در پیش گرفته و از دادن پاسخ منطقی به نگرانی‌های ایشان طفره می‌روند



رهایی از مشکلات اقتصادی با راهکار اقتصاد مقاومتی/ به وعده‌ های غربی‌ها نمی توان خوشبین بود

کارشناس مسائل سیاسی با تاكيد بر اينكه نباید انتظار معجزه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی را در مسائل برجام دنبال کرد گفت: طبق فرمايشات رهبری راه برون رفت ازمشکلات اقتصادی کشور فقط بر پایه اقتصاد مقاومتی است.



بودجه اندک فرهنگی با حجم هنرمند علاقمند به کار تولید، تناسب ندارد/ مستندی در خصوص "لهجه قزوینی" در حال ساخت است

مدیر انجمن سینمای جوانان قزوین از ساخت مستندی در خصوص "لهجه قزوینی" خبر داد و گفت: بودجه اندک فرهنگی با حجم هنرمند علاقمند به کار تولید، تناسب ندارد.



منابع آموزشی مهدها تحت نظارت سازمان بهزیستی است/ فعالیت 121 مهد کودک شهری و روستایی در استان

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین با اشاره به فعالیت 121 مهد کودک شهری و روستایی در استان گفت: منابع آموزشی ارائه شده به مهدها دارای مبنای دینی به زبان ساده کودکانه و تحت نظارت سازمان بهزیستی است.



مسجد جامع عتیق؛ یکی از بزرگترین مساجد چهار ایوانی ایران

کارشناس میراث فرهنگی گفت: مسجد جامع عتیق یکی از بزرگترین مساجد چهار ایوانی ایران و جزو ارزشمندترین بناهای تاریخی کشور محسوب می‌شود.



با اعتقاد کامل می‌گویم، تا به امروز عاقبت بخیر شده‌ام

یکی از پیرغلامان امام حسین(ع) می‌گوید: تا به امروز خودم را مدیون امام حسین(ع) می‌دانم و با اعتقاد کامل می‌توانم بگویم تا به امروز عاقبت بخیر شده‌ام.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان