۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین لابی رحمتی و بنگر در برج مسکونی؛ برنامه های جالب برای دربی که لو رفت
کد خبر: ۱۱۴۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نشان دادن عدد ۲۴

لابی رحمتی و بنگر در برج مسکونی؛ برنامه های جالب برای دربی که لو رفت

هر بازیکنی گل بزند، ۲۴ نشان می دهد؛ در دربی سرخابی این بار اتفاق جالبی رخ خواهد داد و قرار شده هر بازیکنی گل بزند، عدد ۲۴ را نشان بدهد و فرقی هم ندارد گلزن استقلالی باشد یا پرسپولیسی.

لابی رحمتی و بنگر در برج مسکونی؛ برنامه های جالب برای دربی که لو رفت
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در آستانه دربی بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم قرار جالبی گذاشته اند. روز جمعه هر بازیکنی گل بزند، گلش را به هادی نوروزی تقدیم کند.
حتی بازیکنان استقلال هم می خواهند مثل بازیکنان پرسپولیس در صورت گلزنی با دست های خود قلب درست کنند و با انگشتان خود عدد 24 را نشان بدهند تا یاد هادی نوروزی در این بازی زنده بماند.
همچنین قرار است در دقیقه 24 بازی یکی از بازیکنان دو تیم توپ را به اوت بزند و بازی متوقف شود تا همه بازیکنان چند ثانیه به احترام هادی نوروزی در هر نقطه ای که هستند، متوقف شوند و تمامی تماشاگران حاضر در آزادی هم هادی نوروزی را تشویق کنند.
همچنین استقلالی ها برای همدردی با خانواده هادی نوروزی بنر بزرگی هم سفارش داده اند که روی آن تصویر کاپیتان فقید مجموعه سرخ دیده می شود. قطعا در آغاز بازی صحنه های زیبایی به نمایش گذاشته می شود.
قرار انجام این کارهای قشنگ را محسن بنگر و سیدمهدی رحمتی کاپیتان های دو تیم که در یک برج مسکونی در منطقه سعادت آباد همسایه هستند در لابی این برج گذاشته اند و هماهنگی های لازم برای این تشویق همزمان انجام شده است.
با این که در بازی های قبلی استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان شان استقبال خوبی از بازی ها نشده و اکثر سکوها و صندلی های ورزشگاه آزادی خالی بوده، این بار هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها امیدوارند ورزشگاه آزادی روز بازی سرخابی ها پر از جمعیت باشد.
یادبود هادی نوروزی و نتایج خوبی که استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی قبل از دربی گرفتند، شاید باعث شود دربی روز جمعه 100 هزار تماشاگر داشته باشد. در دربی قبلی که هفته آخر فصل قبل برگزار شد، یک سوم سکوهای آزادی خالی بود.
دربی نیم فصل اول لیگ برتر پانزدهم ساعت 15:30 جمعه در چارچوب بازی های هفته یازدهم این رقابت ها و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/7008

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان