۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استقبال کم‌رنگ از ظرفیت ۵۱۸ هزار نفری پذیرش در رشته‌های بدون کنکور
کد خبر: ۱۱۴۶۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد

استقبال کم‌رنگ از ظرفیت ۵۱۸ هزار نفری پذیرش در رشته‌های بدون کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ظرفیت پذیرش در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌ها ۵۱۸ هزار و ۲۹۰ نفر است این در حالی است که تا به امروز ۱۱ هزار و ۹۱۰ داوطلب برای پذیرش در این رشته‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت در نظر گرفته شده فردا پایان می‌یابد.

استقبال کم‌رنگ از ظرفیت ۵۱۸ هزار نفری پذیرش در رشته‌های بدون کنکور
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، حسین توکلی اظهار داشت:‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 94 دانشگاه‌ها که پذیرش در آنها براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد از روز دوشنبه 4 آبان آغاز و فردا پنجشنبه 7 آبان پایان می‌پذیرد.

وی افزود: پذیرش در این مرحله برای تعدادی از رشته‌های کاردانی علوم پزشکی، مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، دانشگاه پیام نور و مقطع کارشناسی پردیس‌های دانشگاهی دانشگاه تهران و شریف در کیش صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت ثبت‌نام برای انتخاب رشته و گزینش در این مرحله روز پنجشنبه 7 آبان پایان می‌پذیرد لذا به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام و انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل اقدام کنند.

توکلی بیان کرد:‌ تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 6 آبان تعدا 11 هزار و 910 داوطلب برای پذیرش در این رشته‌ها اقدام کرده‌اند این در حالی است که ظرفیت پذیرش در رشته‌های دانشگاهی براساس سوابق تحصیلی ظرفیت 518 هزار و 290 نفر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقبال داوطلبان از رشته‌های بدون کنکور کمرنگ نیست؟‌ عنوان کرد:‌بله همین طور است، اسقبال کمرنگ بوده و اگر لازم باشد فرصت در نظر گرفته شده را تمدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان