۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز ثبت نام ازدواج اساتید/ همه آمارها از ازداوج دانشجویی
کد خبر: ۱۱۴۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

از امروز

آغاز ثبت نام ازدواج اساتید/ همه آمارها از ازداوج دانشجویی

مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ثبت نام ویژه اساتید دانشگاه ها در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی و از امروز چهارشنبه ۶ آبان آغاز می شود.

آغاز ثبت نام ازدواج اساتید/ همه آمارها از ازداوج دانشجویی
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، حسین جوادی با اشاره به برنامه های ویژه اساتید در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی گفت: با توجه به درخواست اساتید و مشارکت آنها در برنامه همسفر تا بهشت، اساتیدی که تاریخ عقد آنها از ۱مهر۹۳ الی ۳۰ مهر ۹۴ باشد، می توانند از امروز چهارشنبه ۶ آبان در سایت www.ezdevaj.nahad.ir ثبت نام کنند.

ثبت نام ۱۲۰۰ زوج از اساتید در مراسم ازدواج دانشجویی

وی افزود: سال گذشته نیز حدود ۱۲۰۰ زوج از اساتید دانشگاه ها در مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام و شرکت کردند.

مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به ثبت نام نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی که از ۱۱ مهر ماه آغاز شده است نیز گفت: تاکنون استان تهران با ۱۵.۸۴ درصد، بیشترین ثبت نام را در بین دانشجویان استان های مختلف کشور داراست و پس از این استان، اصفهان با ۱۱.۹۰درصد، خراسان رضوی با ۷.۲۹ درصد و سپس استان های یزد و فارس دارای بیشترین ثبت نام در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

وی همچنین افزود: در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی حدود۶۲.۳۷ درصد ثبت نام کننده‌ها دانشجویان مقطع کارشناسی، حدود ۲۳.۶۹ درصد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، ۷.۴۴درصد دانشجویان مقطع کاردانی و ۶.۴۸ درصد دانشجویان مقطع دکتری هستند.

دانشگاه های وزارت علوم پیشتاز در ازدواج دانشجویی

جوادی خاطرنشان کرد: همچنین براساس آمار موجود، ۳۰.۸۱ درصد دانشجویان ثبت نام کننده در ازدواج دانشجویی از دانشگاه های وزارت علوم، ۲۵.۳۵ درصد از دانشگاه آزاد، ۱۶.۲۲ درصد دانشگاه پیام نور، ۷.۶۸ درصد دانشگاه های وزارت بهداشت، ۵.۳۹ درصد دانشگاه های غیرانتفاعی و ۷.۱۳ درصد دانشگاه های علمی کاربردی هستند.

اعلام اسامی دانشگاه های تهرانی شرکت کننده در مراسم ازدواج دانشجویی

وی یادآورشد: در دانشگاه‌های تهران نیز در حال حاضر دانشگاه تهران، امیرکبیر، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، علم و صنعت، شهید بهشتی و علوم پزشکی تهران به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام در نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی را به خود اختصاص داده اند.

بیشترین ثبت نام ازدواج دانشجویی در بین واحدهای دانشگاه آزاد در تهران

مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: در بین واحدهای دانشگاه های آزاد نیز دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و تهران مرکز بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم که از ۲۰ دی ماه کاروان های همسفر تا بهشت را با مشارکت دانشگاه ها و استانها در قالب ۳۴ کاروان به مشهد اعزام کنیم. برنامه های فرهنگی، زیارتی، تفریحی و آموزشی برای آنها در نظر گرفته ایم. همچنین برای اساتید برنامه های فرهنگی، زیارتی، تفریحی و آموزشی ویژه ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان