۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کی‌روش افشاگری کرد/ اسدی پرونده‌ها را به کمیته اخلاق ارجاع داده
کد خبر: ۱۱۴۵۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در واکنش به ادعاهای مطرح شده

کی‌روش افشاگری کرد/ اسدی پرونده‌ها را به کمیته اخلاق ارجاع داده

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده وی و دو تن از مربیان دیگر تیم ملی را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

کی‌روش افشاگری کرد/ اسدی پرونده‌ها را به کمیته اخلاق ارجاع داده
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در برنامه دوشنبه شب نود حسین آبانگاه دبیر پیشین کمیته اخلاق روی خط تلفنی آمد و علیه کارلوس کی‌روش صحبت‌هایی را مطرح کرد. سرمربی تیم ملی هم بعد از این صحبت‌ها روی خط برنامه آمد و گفت: بسیار شفاف است این آقا (آبانگاه) به نمایندگی از فردی که پشت پرده است، صحبت می کند. ایشان اطلاع خاصی از اینکه راجع به چه صحبت می کند، ندارد.

وی افزود: بنده کاملا آزاد هستم لباس هرگونه اسپانسری که بخواهم را به تن کنم. این حق به صورت انحصاری متعلق به کسی نیست. رئیس من فدراسیون است و تحت اشتغال فدراسیون هستم. این صحبتها از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود و با دانش کامل فدراسیون صورت گرفت.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: در آینده نزدیک هم بنده شفاف‌سازی بیشتری صورت خواهم داد. دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبتهایی که امشب انجام داد و در چند هفته گذشته به صورت مکرر آنرا تکرار کرده بود، مشخص کرد که به نمایندگی از چه شخصی حرف می‌زند.

کی‌روش در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش از این شخص، فردی است که در مرحله اول قراردادش به او نزدیک بوده است (عباس ترابیان)، گفت: اشاره من به شخصی است که پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع داده است. حتی برای مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان هم پرونده تشکیل داده و به کمیته اخلاق ارجاع داده اند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: منظور من علیرضا اسدی (دبیر کل فدراسیون فوتبال) است که پرونده خانبان و آقاجانیان را هم به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان