۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سفر به عتبات در اربعین بدون گذرنامه غیرقانونی است
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سردار منتظرالمهدی:

سفر به عتبات در اربعین بدون گذرنامه غیرقانونی است

سخنگوی ناجا گفت: جریمه‌های بسیار سنگینی در عراق برای کسانی که بدون ویزا و گذرنامه از مرز عبور می‌کنند از طرف دولت عراق وضع شده است.

سفر به عتبات در اربعین بدون گذرنامه غیرقانونی است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا درباره اقدامات و تمهیداتی که این نیرو برای مراسم اربعین در نظر گرفته، عنوان کرد: قرارگاه اربعین که در سال گذشته تشکیل شد، اقدامات خیلی مهمی انجام داد که از همان موقع ادامه پیدا کرده است و با ساز‌و‌کارها و پیگیری‌هایی که پلیس انجام داد و زیرساخت‌های مناسبی که ساخته شد، بسیاری از مشکلاتی که در مرز مهران وجود داشت مرتفع شد.
وی افزود: بحث گذرنامه در مرز بسیار تقویت و گیت‌های خروجی چندین برابر شده است. همه آمادگی‌ها هست که زائرین محترم بتوانند از مرز عبور کنند. اما آن چیزی که مهم است بدون گذرنامه کسی دیگر نمی‌تواند به عتبات برود.
معاون اجتماعی ناجا خاطر نشان ساخت: پلیس برای اخذ گذرنامه تسهیلاتی ایجاد کرده است که افراد به راحتی بتوانند ظرف چند روز گذرنامه دریافت کنند و مراکزی که برای بحث عتبات کار می‌کنند حساس شدند که کارها را تسریع کنند. به این دلیل است که عراق به هیچ وجه اجازه ورود بدون گذرنامه را نمی‌دهد. حتی داشتن گذرنامه بدون ویزا هم برای سفر به عراق کفایت نمی‌کند.
منتظر المهدی در پایان تاکید کرد: جریمه‌های بسیار سنگینی در عراق برای کسانی که بدون ویزا و گذرنامه از مرز عبور می‌کنند از طرف دولت عراق وضع شده است. توصیه ما این است که افرادی که تا کنون برای گرفتن گذرنامه اقدام نکرده‌اند در اسرع وقت اقدام کنند چون نیاز اصلی برای خروج از کشور حتما داشتن گذرنامه معتبر است که پلیس هم این تسهیلات را فراهم کرده است.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان