۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اصراری بر علنی کردن عنوان رسمی خوانندگان همکار با رادیوی خارج از کشور را نداریم
کد خبر: ۱۱۴۵۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نوش‌آبادی:

اصراری بر علنی کردن عنوان رسمی خوانندگان همکار با رادیوی خارج از کشور را نداریم

نشست خبری محمد حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد آغاز شد. وی درباره انتشار خبری مبنی بر ممنوع الکار شدن تعدادی از خوانندگان گفت: فهرست خوانندگان ممنوع‌الکار مربوط به دفتر موسیقی ارشاد نیست.

اصراری بر علنی کردن عنوان رسمی خوانندگان همکار با رادیوی خارج از کشور را نداریم
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، محمد حسین نوش آبادی در ابتدای نشست خبری خود که صبح امروز، چهارم آبان‌ماه، برگزار شد، در سخنانی عاشورا را مکتب آزادگی و رشد و تعالی فرهنگ دانست و گفت: عاشورا تنها اختصاص به شیعیان ندارد، بلکه جهانی شده است. امروز ملت ایران باید با آموختن از مکتب حسینی راه آن بزرگواران را در تحقق آرمان‌های مقدس ادامه دهد.

وی در ادامه به هفته پدافند غیرعامل و برنامه‌های وزارت ارشاد اشاره کرد. نوش‌آبادی همچنین در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر ممنوع الکار بودن خواننده‌هایی که آثارشان از شبکه‌های غیرمجاز پخش می‌شود، گفت: براساس ضوابطی که از سال 85 ابلاغ شده هرگونه همکاری با شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و ماهواره‌ای خارج از کشور ممنوع است. هنرمندان ما نیز به این موضوع آگاه هستند و می‌دانند اجازه همکاری به ویژه با شبکه‌های معاند و ضد انقلاب را ندارند. کسی نمی‌تواند بگویند من از این قوانین اطلاع ندارم.

وی ادامه داد: فهرستی هم که در برخی سایت‌ها مبنی بر ممنوع‌الکار شدن تعدادی منتشر شد، از طرف ما تکذیب شده است. به هیچ‌وجه این فهرست متعلق به دفتر موسیقی نیست. ما الآن خواننده ممنوع‌الکار در کشور که فعالیت کند، نداریم. اگر افرادی باشند که شائبه همکاری باشد برخورد مطابق قانون می‌شود. اگر افرادی ناخودآگاه همکاری کرده باشند، تصویر یا صوت فرستاده باشند و محرز شود که قصد همکاری نبوده می‌توانند مطابق قوانین جبران و رفتار خود را اصلاح کنند و هرگونه همکاری جرم محسوب می‌شود و به شخص ابلاغ می‌شود. ما اصراری بر علنی کردن عنوان رسمی افراد نداریم مگر اینکه فرد تجری کرده و رفتار خود را گسترش دهد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان