۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فدراسیون‌والیبال باید قوی‌تر عمل کند/ در ارومیه به شهرام محمودی بی‌احترامی شد
کد خبر: ۱۱۴۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کارخانه:

فدراسیون‌والیبال باید قوی‌تر عمل کند/ در ارومیه به شهرام محمودی بی‌احترامی شد

سرمربی تیم والیبال بانک‌سرمایه گفت: بدترین قرعه لیگ امسال به ما خورد.

فدراسیون‌والیبال باید قوی‌تر عمل کند/ در ارومیه به شهرام محمودی بی‌احترامی شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مصطفی کارخانه اظهار داشت: در شروع مسابقات حساس‌ترین بازی لیگ به ما خورد. امسال بدترین قرعه لیگ به ما خورد و بدتر از این نمی‌شد. اولین بازی ما در ارومیه بود و خوب هم بازی کردیم اما باختیم.

وی افزود: سال اول حضور ما در لیگ است و پاسور ما هم جدید است و زمان می‌خواهد به هماهنگی برسیم. البته در ارومیه، شهرداری نهایت استفاده را از میزبانی‌اش برد و باختیم. در بقیه بازی‌ها محکوم به برد هستیم و نباید از بقیه تیم‌ها عقب بیفتیم.

وی ادامه داد: در ارومیه به شهرام محمودی بی‌احترامی شد و بازی تحت‌تاثیر این مسائل بود. شهرام برای والیبال این مملکت زحمت کشیده است. فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده بودند اگر توهینی به کسی شود بازی را قطع می‌کنند اما چنین کاری نکردند. بازی‌ها باید قانونمند شود و اگر بازی‌ها حساس‌تر شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

سرمربی بانک سرمایه اظهار داشت: در امتیازات حساس اتفاقاتی برای ما افتاد و انتظار ما از داوری خیلی بالاتر بود. ما فیلم داریم و مستند صحبت می‌کنیم. در 4-5 امتیاز باید امتیاز را به ما می‌دادند اما اشتباهات داوری امتیاز را به حریف داد و این امتیازات پایانی هر گیم برای ما خیلی حساس بود.

کارخانه در پایان گفت: دنبال توجیه نیستم. ما باختیم و باید جبران کنیم اما اگر الان نتوانیم جلوی این مسائل را بگیریم کار برای خود فدراسیون خیلی سخت خواهد شد. ناظرها باید خیلی قدرتمندتر عمل کنند. ما باختیم و نوش جان‌شان اما تمام توان ما این نیست و قطعا خیلی بهتر خواهیم شد. انتظار ما بالا است و فدراسیون باید خیلی قوی‌تر عمل کند و برای بازی به این حساسی باید داور باتجربه‌تری را می‌گذاشتند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان